Nová naděje 16

7 0 0
                                    


 To, že Erinodejde ze školky sama nikdo nezaregistruje, dokonce ani Bunny to, že byla Erinpryč. Vzbudí se až ve chvíli, kdy už je Erin doma a tak to jde pěkných pár dní.To už si Erin pamatuje pár písmen a slovíček a Bunny se konečně rýsuje novápracovní pozice a zdá se, že to nebude ani bordel nebo strip. Spíš je to typpodniku jako bylo dříve varieté, v podniku se pořádají veselice a různávystoupení a Bunny dostane zde místo na úrovni servírky. Dokonce i s dobrýmplatem a oblečením, které vyfasuje na tělo s tím, že může nastoupit příštítýden. Bunny je nadšená a vůbec neřeší co s Erin. Prostě to bere tak, že s níbude chodit do práce, někde se tam vyspí a když to nepůjde, zvládne to Erindoma sama nebo ji někdo z ochotnějších sousedů pohlídá... Erin sdílí nadšení sBunny a tak ji vůbec nevadí, že z ní bude přelétavý pták... Taková jakoby kukačka... Každý den někdejinde... Ale zprvu je to i fajn. Bunny tam má svou šatnu, kolem samíserepetičky, malůvky, boty a tak, protože její šatník se řídí podlevystoupení... Jednou tam Erim zůstane úplně sama a brzo na to se začne nudit aaby se nějak zabavila rozhodne se, že si bude hrát na modelku. Projde Bunninyvěci, co se ji líbí to natáhne na sebe, potom si sedne a namaluje si rty,použije pudřenku. Potom najde na stole lak a začne si ho natírat na nehty aslušně se od toho zapatlá a pak objeví i Bunniny boty na vysokém podpatku azačne si je zkoušet a procházet se v zom. Jenže se jí stane nehoda a onazaklopítne, spadne a když se rozhlídne tak kouká a podpatek je zlomenej. (Doháje... Máma mě zabije... Musim to napravit...) Sundá druhou botu a postaví jetam kde je vzala. Pak skočí do křesla a začne mezi všemi věcmi hledat něco čímby to ze sebe dostala. Když něco najde, polije si tím ubrousek a začne todostávat z obličeje, jenže se otevřou dveře a v nich se objeví Bunny. Erinsebou přistižene škubne seskočí ze židle. "Co tu děláš?! Jak tovypadáš?!" zavrčí Bunny. "Já... Já... to chtěla zkusit...sama..." Koktá. "Snad sem ti řekla, že tu na nic šahat nemáš, sakra!Nikdo ti to nedovolil! Tohle je můj pracovní prostor a ty tu můžeš jen přestávat."....Promiň... Já nechtěla... Chtěla jsem..." Ani to nestačí do řícta dostane od Bunny facku. "To je naposled co sis to napatlala na ksicht,rozumíš! Podívej na tu blůzu! Ten lak tam, to nedostanu dolu!" přiletídruhá facka a to už se Erin rozbrečí. "Pro...miň..." vzlykne."Promiň?! Promiň! Mi nepomůže když to budu muset platit a ty budešbez sladkostí, hraček a dalšíchblbostí!" pění Bunny. "Ti... Ti to vyčistim..." Řekne Erin."Drž hubu!" zařve a vzteky to z ní slíkne a jde s tim k věšáku, kdestojí i bota se zlomeným podpatkem. Bunny zavěsí blůzu na ramínko a na věšák apotom možná vzteky, možná jen tak kopne do bot a uvidí jak jí bota odletí bezpodpatku. "Erino!!! Co si tu kurva udělala!" zařve z plných plic,rozhlídne se po věšáku, šáhne po pásku a začne tím Erin třískat po zadku,stehnech a zádech. Erin křičí, snaží se bránit - strká tam ruce, kroutíse. Ale to je taky vše co vzmůže. Bunnypřestane až když jí dojdou síly musí se vrátit na plac a tak ji tam nechá ať setřeba zblázní. Hlavně ať si uvědomí, že co je její není pro ní. Erin dálhystericky brečí a naříká. Co si napatlala na obličej se jí umývá slzami. Kdyžse vybrečí. Zvedne se ze země a jde na záchod to ze sebe smýt a pak se vrátí kBunny, lehne si tam a začne si lak z nehtů seškrabovat a nakonec se jí z toho všehopodaří usnout... Vzbudí se až ve chvíli, která na ni vrčí ve stylu ty sis ještěpo tom všem dovolila usnout?! Ty seš odvaha teda.... Taková to vypjatá situacetrvá pár dnů a navíc si Erin ani pár dnů nemůže sednout, je chudinka samámodřina a tak zůstává doma. Mimochodem Bunny ji nechává doma samotnout i v doběkdy je v práci. Aneb se asi snaží o to, aby byla Erin velký samorost. Vlastnětakto to začne chodit i ve chvíli když Erin začne chodit do školy. Bunny ji tamodvede dvakrát, vysvětlí cestu a pak ať chodí sama, ať je dostatečně připravenána život a udělá si lokty. S tim, že bude ještě po škole v družině, aby se tamnaučila a udělala si úkoly a až odpoledne šla domu a Bunny s ní neměla žádnoupéči.První rok ve škole nebyl pro Erin příliš dramatický. Nikdo ji ve školeneznal a nemohl ani soudit ani si na ni ukazovat. Jediný kdo něco tuší a hádápoměry doma, jsou učitelky. Ale dokud nemaj hmotnej důkaz nebo podezření takydo toho nemůžou nijak zasahovat. Nemůžou soudit ani podle toho, že Bunny nechodína rodičovské schůzky... Někdy to občas nevyjde a někdy to občas nevyjde ani napodepsání úkolů, ale Erin je celkem i šikovná na to že veškerou péči v učenípobírá ve škole nebo v družině a občas doma, jako nějaký samouk. Ale nestěžujesi, ani nemůže, vlastně musí být vděčná za to co má a jak to teď má, když Bunnyseká relativně dobrotu... 

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat