on üç

1.6K 162 65
                                    

Eve geldiğimde sırıtıyordum. Aslında telefonumdaki bildirimi gördüğümden beri sırıtıyordum. Lisa ve Chaeyoung neden sırıttığımı sorsalarda onları geçiştirmiştim.

Onlara söylemem gerektiğini biliyordum ama ben Taehyung ile aramda bir şey olmadan söylemek istemiyordum çünkü hevesli hevesli onlara anlatıp sonradan sonuç olumsuz olursa bana üzgün gözlerle bakmalarını istemiyordum. Eğer Taehyung ile aramda bir şey olmaya başlarsa onlara söyleyecektim.

Mutfaktan ellerinde bulaşık eldivenleriyle annem çıktığında ona yüzümden gitmeyen sırıtmayla baktım.

Kaşlarını çatarak ''Neden deli gibi gülümsüyorsun?'' diye sorduğunda somurttum. Omuz silkerek yanından geçip odama doğru yürümeye başladım.

Çantamı odaya bıraktıktan sonra banyoya geçip işlerimi halletim ve tekrardan odaya girip üstümü değiştirdim. Karnım guruldadığında odadan çıkıp mutfağa doğru yürümeye başladım.

Taehyung'un beni takip ettiğini gördükten sonra kantinden aldığım yemekleri mutluluktan yiyememiştim. Böyle salak salak şeylere sevinmemem gerektiğinin farkındaydım ama elimde değildi. İsteyerek yapmıyordum.

Mutfağa girdiğimde sofranın hazır olduğunu ve babamın yemeğe başladığını gördüm.

Dalga geçerek ''Bu ailede saygı da kalmamış. Yemeğe kızlarını bile beklemeden başlıyorlar'' dediğimde babam yediği yemekten kafasını bile kaldırmamıştı.

Somurttum. Karnım tekrar guruldadığında daha fazla ayakta beklemeden masaya oturdum. Tam yemeğimi yiyecekken telefonuma gelen bildirimle elimde ki çubukları hızla masaya bıraktım.

Fazla sert bırakmış olmalıydım ki babam bile değerli yemeğinden kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Ona gülümseyerek eşofmanımın cebinden telefonumu çıkardığımda içimden bildirimin Taehyung ile ilgi olması için dua ediyordum.

Taetaehyung: bugün itiraz etmediğin için teşekkür ederim

                      GÖRÜLDÜ
                       YAZIYOR...

JisooKim: sıkıntı değil

JisooKim: teşekkür niyetine birlikte yemek yesek? (18.11)

Yazdığım mesajı gördüğümde elimi hızla alnıma vurdum. Yani yemek demek yerine kahve diyebilirdim ama ben aç gibi yemek yesek yazmıştım. Kabul ederse benim için çok iyi olacaktı çünkü bu yakınlaşmamız için iyi bir fırsattı.

Mesajıma daha cevap vermediğinden telefonu masaya bırakıp yemeğimi yemeye başladım. Acaba yazdığı gibi cevap vermese miydim? Sanki pusuda onun yazmasını bekliyormuşum gibi olmuştu ki zaten pusuda bekliyordum. O yazmasaydı ben yazacaktım.

Masadan kalktığımda hala mesaj yazmamıştı. Annem ile babama ders çalışacağımı söyledikten sonra banyoya gidip dişlerimi fırçaladım ve odaya geçtim.

Mesaj atmasını beklerken kafayı yememek için bugün işlediğimiz dersleri tekrar etmek için çalışma masama geçtim. Telefonuma bildirim geldiğinde hızla mesajı açtım ama pişman olmuştum. Mesajına biraz geç cevap verme kararım böylelikle tuzla buz olmuştu.

Taetaehyung: olur (18.49)

JisooKim: ne

JisooKim: ciddi misin?

Taetaehyung: bu konuda neden şaka yapayım?

JisooKim: yani inanamadım bir an

JisooKim: neyse sorgulamaya gerek yok şimdi vazgeçersin falan

Taetaehyung: ne zaman buluşacağımızı okulda konuşuruz

Taetaehyung: iyi akşamlar

JisooKim: tamam

JisooKim: iyi akşamlar(19.00)

                       GÖRÜLDÜ

JisooKim: bir şey sormak istiyorum(19.25)

                      GÖRÜLDÜ.

Merhaba, eğer hikayemi okuyorsanız sizden oy vermeniz yerine sadece yorum yapmanızı rica ediyorum. Yazdığım hikaye ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim.

read in love, vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin