dokuz

1.7K 141 18
                                    

Okuldan çıktığımda sinirliydim. Bahçede Taehyung'u etkileme çabalarımın sonucunda olan şey onun beni etkilemesi olmuştu. Sonraki bütün derslerde ona hiç bakmamıştım çünkü rezil olmuştum. O ve lanet bakışları olmasaydı bunlar yaşanmayacaktı.

Lanet dediğim için çarpılabilirdim çünkü mükemmel bakışları vardı. Derslerde sürekli somurttuğumdan dolayı Lisa merak etmişti ama onu geçiştirmiştim. Chaeyoung Jimin ile ilgilenmekten ben aklına bile gelmemiştim. Jimin'e açılmamasının sebebini bilmiyordum.

Reddedileceğinden korkuyor olabilirdi ama ben öyle düşünmüyordum. Jimin'e Chaeyoung ile konuştuğu zamanlarda dikkatli bir şekilde bakıyordum ve onu hep Chaeyoung'a gülümseyen bir suratla bakarken görüyordum. Gülümsemek bir hoşlantı belirtisi olarak görülmüyor olabilirdi ama Chaeyoung'a bakarken gülümsemesi bize gülümserken ki halinden farklıydı.

Chaeyoung'u Jimin'e ondan hoşlandığını söylemesi için gaza getirecektim. Sonunda eğer mutsuz olursa bunun sorumlusu ben olacaktım ama mutlu olursa da hepimiz için iyi olacaktı. Chaeyoung mutluluğu en çok hak eden insanlardan biriydi.

Eve gitmek istemiyordum. Aklıma almam gereken kitaplar geldiğinde her zaman gittiğim kitapçıya yürümeye başladım. Odamın büyük bir kısmını kitaplığım kaplıyordu ve ben bu durumdan oldukça memnundum.

Elimde olsaydı evin her yerine kitaplık koydurabilirdim ama ailemin buna izin vermeyeceğini biliyordum. Annem odama her girdiğinde kitaplığıma somurtarak bakıyordu ve her ''Okuduklarını satıp kendine güzel kıyafetler alsana kızım'' dediğinde onu odamdan kovuyordum.

Kitapçıya girdiğimde gülümsedim. Buraya ne zaman gelsem kitapların arasında kayboluyordum ve zamanın ne kadar çabuk geçtiğini farketmiyordum bile. En sevdiğim bölüme, fantastik kısıma geldiğimde ellerimi kitapların üzerinde gezdiriyor, ilgimi çekenleri elime alıp inceliyordum.

Kitapları internet sitelerinden almak daha mantıklıydı çünkü daha uyguna geliyordu ve çoğunlukla öyle yapıyordum ama kitapçılardan aldıklarım benim daha çok hoşuma gidiyordu. En sonunda alacağım kitaplara karar verdiğimde kasaya doğru ilerledim.

Kitapçıdan çıktığımda hava çoktan kararmıştı. Telefonumu ceketimin cebinden çıkarıp anneme birazdan evde olacağımı söylediğim bir mesaj attıktan sonra telefonu tekrardan cebime koyup yürümeye başladım.

Önümde yürüyen Seulgi'yi gördüğümde gözlerimi devirdim. Telefonla konuşuyordu ve sesi biraz sinirli gibiydi. Çok fazla meraklı biri olduğumdan farkettirmemeye çalışarak ona doğru yürüdüm. Konuştuklarını net olarak duymaya başlamıştım.

Seulgi '' Mesajlara cevap vermemin yanlış olduğunu biliyorum Jimin'' dediğinde daha hızlı yürümeye başlamıştı ve bende konuştuklarının devamını duymak istediğim için adımlarımı hızlandırdım.

Seulgi ''Ben bu konuyu Taehyung ile hallettim o yüzden sen karışma'' dedikten sonra telefonunu kapatmıştı. Durdum.

Konuştuklarından anladığımın doğru olmadığını düşünmek istiyordum ve eğer doğru düşünüyorsam Seulgi'yi bir güzel dövecektim. Bana Taehyung'un hesabından Seulgi mi mesaj atmıştı? Peki neden? Bunun için mantıklı bir açıklama yapabileceğini düşünmüyordum.

Telefonumu çıkartıp Chaeyoung'u aradım. Birkaç çalıştan sonra açtığında bir şey demesine izin vermeden '' Bana Jimin'in numarasını atabilir misin?'' dediğimde karşı taraftan ses gelmiyordu.

Kapattığını düşündüğümden telefonu kulağımdan çekip ekrana baktığımda kapatmadığını gördüm. En sonunda Chaeyoung bir şey sormadan numarayı atacağını söylediğinde rahatlayarak telefonu kapattım.

Birkaç dakika sonra Chaeyoung mesaj attığında hiç vakit kaybetmeden Jimin'e mesaj attım. Telefon ile konuşmayı çok fazla sevmiyordum o yüzden mesaj atmak istemiştim.

J: Jimin ben Chaeyoung'un arkadaşı Jisoo

Jimin: telefon numaramı nereden buldun?

J: sence?

J: şu an önemli olan telefon numaranı kimden aldığım değil

Jimin: bir sorun mu var?

J: evet büyük bir sorun var

J: sana bir şey soracağım ama dürüst olmanı istiyorum

Jimin: ?

J: Taehyung'a instagramdan mesaj attım

J: ama bana cevap veren Taehhyung değil bunu biliyorum

J: az önce Seulgi seninle telefonda konuşuyordu ve ben kulak misafiri oldum

J: birinin mesajlarına cevap verdiğini, bu konuyu Taehyung ile hallettiklerini ve senin karışmaman gerektiğini söyledi

J: benim Taehyung'a attığım mesajlara yanıt veren kişi Seulgi mi?

read in love, vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin