Zil çaldığında Taehyung'a bakma bahanesiyle Chaeyoung'a doğru döndüm. Jimin ile bir şeyler konuşuyorlardı. Ona seslendiğimde gülümseyerek bana doğru döndü. Seulgi ile Taehyung'un bana baktığını hissedebiliyordum ama onlara doğru dönmedim.
''Dışarı çıkıyoruz, gelecek misin?'' dediğimde kafasını onaylar biçimde salladı ve Jimin'e döndü.
Ona bir şeyler söyledikten sonra sırasından kalkarak yanımıza geldi. İkisi de koluma girdikten sonra sınıftan çıkmıştık. Bu okula yeni gelmiştim ve bundan öğretmenlerin haberi olduğunu tahmin ediyordum ama kimse derste kendimi tanıtmamı istememişti.
Kızlar beni okulun içinde gezdirdiklerinde bu okula geldiğim için mutlu olmuştum. Çünkü okulda birçok kulüp olduğunu söylemişti kızlar. Eski okulumda kulüpler vardı ama hiçbir şey yapmadan kulüp dersleri geldiğinde sınıfta boş boş oturuyorduk. Ama burada öyle olmadığını öğrenmiştim.
Lisa ve Chaeyoung müzik kulübünde olduklarını söylediklerinde bende katılmak istediğimi söylemiştim. Birlikte kulüplerin olduğu kata indiğimizde Taehyung'u gördüğümde istemsiz gülümsemiştim.
Heyecanla yerimde kıpırdandığımda onun hangi kulüpte olduğunu merak ediyordum. Bir kapıdan içeri girdiğini gördüğümde hangi kulüp olduğunu öğrenmek için kapının yanına baktığımda bir şey yazmadığını gördüm. Sadece kapının üstünde resimler çizilmişti.
Kızların beni çekiştirmesiyle kendime geldim. Başka bir kapının önünde durduğumuzda bu kapının yanında müzik klubü olduğu yazıyordu. Bakışlarımı diğer kapılarda gezdirdiğimde hepsinde hangi kulüp olduğu yazıyordu ve sadece resim kulübü olduğunu tahmin ettiğim kapının yanında yazmıyordu.
Kızları müzik kulübünün kapısını açmalarına izin vermeden durdurdum. Elimle Taehyung'un girdiği kapıyı işaret ettim.
''Bu hangi klüp?'' dediğimde Lisa cevap verdi. ''Orası resim klübü bebeğim''dediğinde kafamı onaylar biçimde salladım. Doğru tahmin etmiştim.
Müzik kulübüne yazıldıktan sonra kızlarla okulun içinde yürümeye başladık. Chaeyoung, Jimin ile ilgili konuşurken gülümseyerek onu dinliyordum.
Birkaç yeri gezdirdiklerinden sonra kızlar tuvalete gideceklerini söylediklerinde kafamı onaylarcasına salladım ve onlardan ayrılarak sınıfa doğru yürümeye başladım. Telefonuma mesaj geldiğinde ceketimin cebinden telefonumu çıkararak gelen mesaja baktığımda gülümsedim.
Wangwang: mesaj atılmadığına göre yeni okulunu sevmişsin
Wangwang: bende burada bizim gerizekalıların boş muhabbetini çekiyorum
Wangwang: beni yalnız bıraktın beni beni jacksonını
GÖRÜLDÜ
YAZIYOR...J: hahaahah çocuklara selam söyle
J: sizi daha bir gün görmemiş olsam bile özledim bro
J: yakında ziyaretinize geleceğim ama tek değil :):):)
WangWang: şu an Lisa'yı daha fazla görebilmek için aileme sizin liseye yazılmak için yalvaracağım
J: lan zaten son sene otur ders çalış
J: ben sizi bir araya getiriyorum zaten
J: artık açılmanın zamanı geldi
J: hatta geçiyor bile
WangWang: tam şu an boş yaptın
WangWang: ben ne zaman açılacağımı biliyorum sen sakin ol ve Lisa'ya bir şey deme
J: okey bebeğim
GÖRÜLDÜ.
Telefonumu ceketimin cebine koyduktan sonra sınıfa girmiştim. Zil daha çalmadığı için sınıfta iki üç kişi vardı. Camdan dışarıyı izleyen Taehyung'u gördüğümde gülümsedim. Onu her gördüğümde böyle gülümseyeceksem dışarıdan gören biri beni deli sana bilirdi o yüzden gülümsemeyi kestim. Şimdi onunla konuşmak için bir fırsatım vardı çünkü tek başınaydı. Seulgi varken onun ile konuşmamın zor olacağını düşünüyordum.
Sırasının yanına geldiğimde beni fark etmemişti. Gözlerim sırasında duran kitaba kayınca gülümsedim. En sevdiğim kitaplardan biriydi ve onun sırasının üstünde de vardı. Açacak bir konunun olmasıyla rahatladım. Beni farketmesi için hafifçe öksürdüğümde dikkatini çekebilmiştim.
Yavaşça kafasını bana doğru çevirdi. ''En sevdiğim kitaplardan birini sıranın üstünde görünce yanına gelmek istedim. Bitirdin mi kitabı?''dediğimde kaşlarını çattı.
Yanlış bir şey mi söyledim diye düşünürken hızla sırasından kalkarak dibime girmişti.''Yanımdan hemen uzaklaş''dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.
Ağzımı açıp ona cevap verecekken zilin çaldığını duydum. Bana bir kere daha bakmadan yerine oturduğunda sinirle ona baktım. Ne demiştim de bu kadar sinirlenmişti?
Sınıfın kapısında Chaeyoung ve Lisa'yı gördüğümde gerçek olduğunu düşündüğüm bir gülümsemeyle onlara bakıp sırama geçtim. Lisa yanıma oturduğunda bir bana bir de arkama bakıyordu. Kime baktığını tahmin edebiliyordum.
''Taehyung'un sırasının yanında ne yapıyordun?'' dediğinde Lisa'ya döndüm.
''Sırasında çok beğendim bir kitabı görünce onunla konuşmak istedim ama o ne yaptı beni tersledi'' diyerek homurdandığımda Lisa kıkırdadı.
Ona kaşlarımı çatarak baktığımda direk ciddileşmişti.''Aslında iyi biridir ama aynı zamanda tuhaftır biraz hatta bayağı tuhaf''demesiyle merakla yerimde dikleştim.
Tam sebebini soracaktım ki sınıfa giren öğretmenle susmak zorunda kalmıştım. Dersten sonra Lisa'dan onunla ilgili bildiği her şeyi anlatmasını isteyecektim.