****************************p.o.v Rachel***********************
ik word wakker en ik zie dat ik niet in mijn eigen bed lig.ik kijk naast me en ik zie matt daar liggen en ik herrinder het me weer dat ik bij matt bleef slapen.na 1 minuut word matt wakker en hij geeft me een kusje op mijn wang."zullen we ontbijten?"vraagt matt en ik knik "zin in pannenkoeken?"vraag ik en hij roept "ja !" En we rennen naar beneden,Matt ploft op de bank en ik ga pannenkoeken maken.ik ben klaar en ik geef Matt er een paar en ik pak er twee.ik vraag aan matt of hij mee gaat bij mij thuis film kijken en hij knikt oke.we kleden ons zelf om en poetsen onze tanden.als we klaar zijn rijden we naar mijn huis.(foto is mijn look en mijn kat en zo ziet mijn kat pepper er in real ook uit :).als we bij mijn huis aankomen maakt aicha open.ze zegt "hoi"en knuffelt me."Rachel je bent morgen jarig dan word je fxcking 16" zegt ze blij en ik knik en loop naar binnen met Matt.welke film wil je kijken vraag ik aan hem en ik geef hem een paar dvd's.hij geeft mij de film expelled en ik stop hem in de dvd speler.ik ga naast matt zitten en ik app mila of ze wat popcorn wilt brengen wat ze ook gaat doen.tijdens de film komt mijn kat pepper gezellig op mijn schoot zitten waar Matthew van schrok.als de film is afgelopen gaat matt naar huis en ik ga alvast kleding uitzoeken voor morgen.als ik klaar ben merk ik dat ik moe word en ik ga naar bed.
***************************De Volgende Ochtend*****************************
ik word wakker door mensen die naast mijn bed happy birthday zingen en ik open mijn ogen.ik zie mijn ouders , Mila , Lena , Charelle,Chloe,Hope,Nash,Matten Aicha staan.ik glimlach "ik ben wakker" roep ik.ik sta op en iedereen knuffelt me en feliciteerd me.ik vraag aan iedereen of ze willen gaan want ik wil me omkleden en ze knikken.
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanficRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....