Deel 22

103 4 0
                                    

***********p.o.v rachel***********

Vandaag is het wat anders dan normaal ik woon weer Bij mijn ouders maar jullie vragen jullie zeker af wat is er nou anders ? Nou ik ga verhuizen naar Amsterdam!!!!! Ik ben echt zooooo blij want daar woont Nils Kallër van mainstreet waar ik echt super fan van ben.maar ffe back to the point.ik ben nu al mijn laatste spulletjes met Matt aan het inpakken.als alles is ingepakt geeft hij me een knuffel "ik denk dat het zo niet meer verder kan babe" zegt Matt ik knik "klopt jij woont hier in woodbridge en ik woon straks in Amsterdam "zeg ik met een glimlach "ik maak het uit sorry" zegt Matt "ik ook "zeg ik en hij geeft me een kusje op mijn wang "maar "zegt hij "we blijven beste vrienden oké" zegt hij erachteraan en ik knik.mama ,papa en Matt helpen me met de koffers en de dozen in de auto te zetten.Matt , ik en Derest van de boys en Mahogany nemen afscheid "doeii "zeg ik huilend en ik knuffel iedereen.ik stap de auto in en mijn broer troost me "ik hoop voor je dat je Nils Kallër ontmoet "zegt hij tegen mij terwijl hij over mijn rug wrijft.

-aangekomen in Amsterdam

Ik stap uit en mama doet alvast de deur open,ik pak mijn koffer uit de auto en ik ga naar boven.ik zie op alle deuren namen staan en op mijn deur staat Rachel.ik glimlach en loop mijn kamer binnen ik zie dat alles al gedaan is wat moest...zelfs de posters zijn opgehangen...."Rachel kom je naar beneden er staan hier een paar mensen te wachten"roept mijn moeder en ik loop naar beneden.als ik beneden ben zie ik Daan, Nils ,rein en owen staan en ik begin te fangirlen."hey"zeggen ze en ik zeg "aloha" terug."Owen vertel Rachel is wat we gaan doen "zegt rein en owen begint te vertellen dat we naar de Efteling gaan en ik glimlach blij naar hun en ik roep "Cool"

************p.o.v rein***************

Ik herken haar ergens van en haar moeder ook maar waarvan...ooh ja de moeder van Rachel was de vriendin van mijn moeder.we waren vroeger close vrienden tot dat ze verhuisde ik was er kapot van ,Olga ? "Vraag ik aan de moeder van Rachel "ja" zegt ze "ik ben het rein herken je me nog ?Mijn moeder en jij waren beste vriendinnen" "och ja" zegt ze en ze knuffelt mij "jij en Rachel konden niet zonder elkaar maar Charelle daar in tegen deel wou niks te maken hebben met jongens"".maar dat jij dat nog weet "zeg ik en Rachel kijkt ons raar aan "mama waarom heb je me dit nooit vertelt ?"vraagt Rachel en haar moeder zei dat ze Rachel niet nog meer pijn wou doen en Rachel knikt."zullen we gaan " zeurt owen en we stemmen er mee in "doeg ik zie u nog wel nog een keer" zeg ik tegen olga en we lopen naar de auto.ik wil alles weer terug zoals het vroeger was en nee dan bedoel ik geen verkering maar als beste vrienden."rachel" vraag ik aan haar als we in de auto zitten ja vraagt ze terug wie vind je eigenlijk van ons de knapste vraag ik en ze zegt Nils.Rachel begint te blozen en Nils ook hun passen best goed bij elkaar bedenk ik me en ik duw Rachel zodat ze tegen Nils aan zit maar in plaats daarvan valt ze op Nils z'n schoot waardoor ik en Daan hard moeten lachen.

**************p.o.v Rachel**********

Nadat ik zei dat ik Nils leuk vond duwde rein mij en ik viel op Nils z'n schoot.nils blijkt het niet erg te vinden en slaat zijn arm om me heen."hoe vind je het tot nu toe in Amsterdam ?" Vraagt Nils aan mij en ik zeg "gezellig maar ik mis wel mijn vrienden in Amerika" hij knikt begrijpelijk en geeft me een kusje op de wang waardoor owen "awwwww cute" zegt.als we bij de efteling zijn aangekomen gaan we als eerste in de vliegende Hollander "oké jij gaat samen met Nils "zegt rein terwijl hij naar mij wijst "en jij gaat samen met Daan "zegt rein terwijl hij naar Owen wijst , en ik ik ga met mijn vriend : ontzichtbaar."OMG DAT ZIJN NILS, OWEN , REIN EN DAAN !" roept zo'n meisje en ze rent met 4 andere meisje naar ons toe omdat we buiten in de rij stonden."lieve mainaics we houden echt super veel van jullie maar nu zijn we ffe met onze oude beste vriendin dus willen jullie ons please ffe met rust laten alvast bedankt" zegt rein en de 5 meiden lopen weg.ik en nils gaan in onze karretjes zitten en drukken onze beugel tegen ons aan "ik bescherm je wel "zegt hij en hij slaat een arm om me heen "voor wie voor de beugel ? " vraag ik lachend en hij knikt "die kunnen best agressief zijn "zegt hij met een serieus gezicht waardoor ik weer in de lach schiet.als we eruit zijn gaan we ffe wat eten .ik koop een hamburger daar en de rest ook als we onze eten op hebben en wat hebben gelopen we naar het doolhof "oké Nils en Rein, Rachel,owen en mij" stelt daan voor en iedereen knikt tevreden oké zegt daan en we lopen de doolhof in.nils rein waar zijn we gebleven vraag ik aan hun ik weet het niet zeggen rein en nils te gelijk kom ander ffe op m'n nek dan kan je kijken waar de uitgang is ik knik oke en dan ga ik op zijn nek met wat behulp van rein zit ik erop en ik kijk waar we zijn.uuh boys we staan bij het begin zeg ik lachend nee meen je die zegt rein nee ik lieg nou goed zeg ik terug en nils grinnikt en we lopen naar het begin.ik ga van nils nek af en we lopen naar de vogel rok.


-skip de rest van efteling

we zitten weer in de auto onder weg naar huis en het is stil dood stil en ik kan er niet echt tegen dus doe ik m'n oordopjes in en ik zet b-brave ik laat je los op.


-thuis aangekomen

ik zeg de jongens gedag en ik loop naar binnen,ik denk dat ik verlieft ben op nils maar hij is vast en zeker weer niet op mij.ik zucht en trap m'n schoenen uit.ik ren naar boven en ik trek m'n pyjama aan en ik poets m'n tanden.ik ga in mijn bed liggen en ik voel mezelf al in slaap vallen.


-volgende dag

ik loop nu door de straten van waalre op zoek naar rein's huis waar ik met mainstreet had afgesproken.ik bel aan en rein maakt open hey roept hij aloha zeg ik terug en hij laat me binnen heeii rachel roepen daan en owen tegelijk heii zeg ik terug en ik ga naast daan zitten ben je laat gaan slapen vanacht vraagt hij aan mij en ik schud nee oh oke zegt hij jij vraag ik nee zegt hij ik viel meteen in slaap.waar is nils eigenlijk vraag ik aan daan uhh sorry dat ik dit moet zeggen rachel maar hij komt zo meteen samen met zijn vriendin lisa zegt daan en ik voel tranen mijn ogen vullen oh oke probeer ik er normaal uit te krijgen wat me ook lukt.de bel gaat en daarna hoor ikeen bekende stem heeii zeggen die stem waar ik voor val...nils.heii zegt nils en ik kijk op want ik keek net naar beneden hoi fluister ik en ik kijk naar zijn vriendin ze is knap ze is dun en haar huid is vlekkeloos.ugghhhh ik wou dat ik haar was.

************************************************************************

Aloha mensen ik wil jullie ffe vertellen dat dit boek bijna afgelopen is en dat ik een andere boek ga schrijven x Rachel

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu