deel 21

134 4 0
                                    

*****************p.o.v Rachel**************************

ik werd wakker en bedenk me dat ik vandaag evan peters ga ontmoeten samen met Ash.voor de mensen die niet weten wie evan peters is hij speelt Tate in american horror story.ik trek wat kleding aan en ik ren naar de kamer van Ashton.ik klop op de deur en ik loop gewoon naar binnen."HALLLOOOOOOOO!!!" roep ik en ashton schrikt wakker."hee" zegt Ashton en hij komt uit zijn bed en knuffelt me "lekker geslapen ?"vraagt hij aan me en ik zeg "ja" ik ren naar beneden en Ashton is zich aan het aankleden.ik pak een kommetje en wat cornflakes.ik eet mijn eten op en ik doe wat ik altijd na dat ik gegeten heb doe.als ik en Ashton klaar zijn met alles lopen we naar de auto.als we bij Evan's huis zijn parkeert Ash en we lopen naar zijn huis.ik klop en de deur gaat meteen open en daar staat hij van binnen fangirl ik maar ik laat het niet zien of merken.hij knuffelt me en geeft me een hand "Evan" zegt hij "rachel" zeg ik terug en hij knikt daarna knuffelt hij Ash en geeft hem een highfive kom binnen zegt hij en we lopen hem achterna naar binnen."dus rachel jij bent het zusje van luke huh ?"vraagt evan aan mij,ik zeg "ja" en hij knikt oke."ik heb het gehoord over matt echt klote voor je "zegt hij en ik knik.

***********terug thuis*********

als we thuis zijn ga ik meteen naar mijn kamer toe waar ik matthew aantref."wat doe jij hier ?"vraag ik aan hem waarop hij antwoord "mijn meisje terug winnen" waardoor ik glimlach."waarom ging je met haar dansen ?" vroeg ik aan hem "ik was dronken en ik wist niet wat ik deed "zei hij terug.ik knik en ik ga naast hem zitten "dus het was allemaal een misverstand ?" vraag ik en hij fluistert zachtjes "ja" het spijt me hoe kon ik nou over je twijfelen" zeg ik tegen hem "het maakt niks uit Rach" zegt matt en hij knuffelt mij "lieve rachel wil je morgen avond met mij op een date ?"vraagt matthew aan mij en ik zeg "ja" en hij geeft me een kusje op mijn wang."sorry" zegt matt "ik had gewoon niet met haar moeten dansen" "geeft niet maar doe het nooit meer oké "zeg ik "ik doe het nooit meer "zegt matthew terug en we knuffelen elkaar."blijf je vanavond ?" vraag ik aan hem en hij knikt "micheal vroeg het al "zegt hij met een knipoog en ik glimlach naar hem."Breng je me morgen naar school ??" vraag ik aan hem als we op de bank zitten samen met heel 5sos en Niall.Matt zegt "natuurlijk" en glimlacht.hoe zou het zijn met derest van magcon bedenk ik me nu.ik vraag het aan matthew en hij zegt "goed denk ik wil je anders volgende week mee op tour?"ik roep "jaaa !!"en ik knuffel hem.

***de dag van de magcon tour******

ik sleep mijn koffer mee naar de bus en bart helpt mij om de koffer in de bus te tillen "wat heb jij er wel niet in zitten ?"vraagt/zegt hij en ik antwoord erop dat er kleding en spulletjes wat ik nodig heb erin zit en hij lacht.ik stap in en iedereen kijkt me met open mond aan "OMG RACHEL WAT HEB IK JOU GEMIST LIEVERD !!!!" roept shawn hard en hij rent naar me toe en knuffelt mij.als iedereen me heeft geknuffelt gaan we ons klaarmaken voor vanavond.ik heb hetzelfde als mahogany aan namelijk zwarte vans,ramones shirt en een scheuren broek.we lopen samen met de bewakers naar binnen en iedereen moet naar de visagiste en ik zit backstage.na de show kwamen ze naar binnen bij mij en vroegen of ik mee ging en ik knik en sta op om mee te gaan.

**********twee weken later(thuis )********

ik loop door de stad heen totdat ik word mee gesleurd door iemand in een steegje.het is een meisje en ze duwt me tegen de muur"beter blijf je weg bij matt en heel magcon of ik maak je af !"sist ze naar me "w-w-wat moet ik doen ?"vraag ik aan haar ,je moet matthew opbellen en dan geef je je telefoon aan mij en dan doe ik je moeder na"!ik bel matt en geef haar voorzichtig mijn telefoon en ze zegt "hallo matthew ik moet je helaas vertellen dat rachel net aangereden is door een vrachtwagen en ze heeft het niet gehaald en ik wil niet dat je langskomt of naar haar graf komt ik wil dat je je eigen leven lijdt "zegt ze en ik hoor matthew hardt huilen aan de telefoon waardoor ik ook moet huilen en ze hangt op en lacht ,waag het om nog een keer in hun buurt te komen of hem op te bellen en je weet het !" zegt ze en ze rent weg.ik zit nog ffe wat uit te huilen en dan loop ik snel naar huis.thuis aangekomen roep ik dat ik naar londen ga verhuizen en ze kijken me allemaal met een verdrietige blik aan "sorry "zeg ik.

**************in londen aangekomen*******

ik woon nu al 2jaar alleen en ik verveel me echt zo erg.ik lees de krant en zie dan de foto van dat meisje die mij had bedreigd enzo.ik lees wat er onder staat : helaas is onze lieve shanon doodgegaan door drugs rust in vrede liefs je ouders.ik ben nu echt super blij want tja ze kan me nu niks meer aan doen maar tja matt zal me nu allang vergeten zijn.ik trek een jurk aan en ik kam me haar.ik loop naar buiten naar de big ben want het is vandaag nieuwjaarsavond.ik ga bij een groepje mensen staan waarvan ik de lach van nash hoor maar ja volgens mij mis ik hem zo erg dat ik het me verbeeld.maar dan hoor ik een meisje "matthew wil je een donut ?" roepen maar dat was mahogany natuurlijk. ik ga dichterbijer staan en ja hoor daar zie ik ze staan.matt ziet er anders uit maar omg wat heb ik hem gemist hij is langer geworden en zijn haar zit anders maar hij ziet er verdrietig uit.ik wil nog iets dichtbijer staan maar dan loopt cameron tegen me op."oh sorry "zegt hij en hij kijkt om."NO FREAKING WAY "roept hij en de rest kijkt nu ook naar me cam wie is dat meisje vraagt nash en cameron zegt zachtjes "volgens mij is dit rachel" "dat kan niet rachel is er niet meer "zegt matthew en er komt een traan uit zijn oog en dan vraagt shawn "klopt het" en ik knik voorzichtig."maar waarom zei je moeder dan dat je dood was ?" vraagt matthew huilend "dat was mijn moeder niet het was een gestoorde fan die mij bedreigde met een mes maar nu is ze zelf dood "zeg ik en iedereen knikt met tranen in hun ogen en ze knuffelen me."3..2..1..HAPPY NEW YEAR" horen we de mensen roepen.en we roepen mee en gefen elkaar een hand en een kus.maar matt hij kust me langer.wat heb ik deze lippen toch gemist....

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu