*************p.ov rachel**************
ik loop naar het schoolplein en het eerste wat ik zie is mila die op me af komt rennen.ik doe mijn arme wijd open en mila springt op me en we vallen om.als we zijn opgestaan knuffelen elkaar en we horen de bel "op naar wiskut "roepen we naar elkaar en we lopen naar binnen ~na school~ we lopen de school uit en we gaan naar miijn huis.onderweg begint mila heel hard" YOU GOTTA BAE OR NAH ! "te schreeuwen en we schieten in de lach.als we bij mijn huis zijn maak ik de deur open en ik zie allemaal verhuis dozen staan ik roep naar mijn vader en hij komt naar benden rennen ik vraag waarom die dozen er staan.papa zegt dat we naar Woodbridge gaan verhuizen en dat mila ook naar Woodbridge gaat verhuizen.ik en mila kijken elkaar met een big smile aan en we doen een happy dance.mijn vader zegt dat ze klaar zijn dat we morgen vertrekken en ik en mila rennen naar mijn laptop en we zoeken matt's kanaal op en die van nash.na 1uur te hebben gelachen kreeg mila een appje van haar moeder dat ze ook klaar zijn met inpakken enzo.mila vraagt of ze bij mij mag eten en dat mag,we vragen het aan mijn vader en van hem mag het maar ik moet het eerst aan mijn moeder vragen.we rennen meteen naar boven.als we uitgeput voor mijn moeder staan vraagt mila gelijk "mag ik blijven eten?" en mama knikt ja.blij rennen we weer naar beneden.we zitten samen op de bank op onze telefoons en ik tweet dat ik morgen met mils ga verhuizen( btw mils is mila's bijnaam).ik krijg een melding van twitter en ik zie dat mahogany hem heeft geretweet en ik begin helemaal te flippen.mila kijkt me aan met zo'n wtf wrm ben je zo happy face.ik duw mijn telefoon in haar face en ze begint ook mee te dansen.oppeens roept ze "yo freaky gasten vandaag hebben we een nieuwe hastag avontuurlijk ik ben daan"ik roep terug "ik ben tanno"en zij schreeuwt weer "ik ben joël "en we schieten in de lach.
*********************************************************************************************************************
heeii mensen dit was de 1ste deel van mijn nieuwe boek. Xxx rachel
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....