deel 23

92 2 0
                                    

***********p.o.v Rachel********

Vandaag ga ik samen met Daan naar mijn beste vriendin hope,ja dat meisje van het pretpark.hoe zou ze er nu eigenlijk uitzien denk ik in mezelf "Heyy ben je er nog ?"vraagt Daan en ik schrik wakker "uhh ja "zeg ik en we moeten lachen."Kom je nou zeurt" Daan terwijl hij in de auto gaat zitten en ik roep "jaaaa!!" terug.ik loop naar de auto en stap in."waarom ging je zo snel weg gister ? want toen nils kwam was je weg "vraagt Daan "nou ja ik vindt nils echt super leuk en tja ik kan het gewoon niet aan zien hoe hij zit te kleffen met zijn vriendin" antwoord ik en hij knikt begrijpelijk "maar vertel het pleaseee niet aan Nils" zeg ik tegen daan waarop hij zegt "natuurlijk ga ik dat niet zeggen want tja je bent wel een soort van zusje voor me" waardoor ik "awwww !!"roep.

-aangekomen bij mijn vriendin

we stappen de auto uit en we lopen naar haar deur en bellen aan.we horen iemand de deur open maken en we zien er een kaal meisje staan waardoor ik tranen in mijn ogen krijg."hope ben jij dit ?" vraag ik schor en ze knikt langzaam "ja sorry dat ik je het nog niet heb vertelt "zegt ze en ze knuffelt mij."ik heb nog maar 4 dagen" zegt ze waardoor ik moet huilen.daan knuffelt mij en fluistert in mijn oor dat alles goed komt maar dat betwijfel ik."zullen we gaan shoppen ??"vraag ik en daan en hope stemmen er mee in.

-4dagen later

daar sta ik dan naast het bed van hope oppeens begint het apparaat te piepen yepp dit was het ze is...dood.huilend val ik op de grond "WAAROM WAAROM MOEST ZE GAAN !!!" roep ik hard waardoor rein schrikt yepp rein was zo lief om met me mee te gaan.rein tilt me op en knuffelt mij "sorry rachel" zegt hij "maakt niks uit jij hebt niks gedaan" antwoord ik "zullen we gaan ?" vraagt rein "ja graag" en we lopen weg uit de kamer waar mijn beste vriendin doodging.in de auto is het stil maar ik vind het fijn ik wil met niemand praten,ik denk dat ik morgen ook liever niet mijn verjaardag vier.oppeens stopt de auto en ik schrik uit mijn gedachtes "we zijn er "zegt hij en hij knuffelt mij "doeii Rach" zegt hij erachteraan "doeiii" fluister ik.ik stap uit en ik loop naar huis.ik maak de deur open en ik roep dat ik er ben maar ik krijg geen reactie fijn ze zijn weg.ik hang mijn jas op en ik loop naar de keuken omdat ik honger heb.als ik in de keuken ben zie ik een briefje liggen ik pak hem op en lees hem hardop voor aan mezelf en mijn kat want tja ik spoor niet er staat erin : Lieve rachel we hoorde het van hope en dus dachten ik en je vader zo van dat we je beter alleen kunnen laten dus ik en je vader zijn voor 2 dagen in Frankrijk je broer en je zus zijn gewoon thuis hoor en morgen komen je vrienden voor je verjaardag oh ja alle cadeautjes  liggen op je kamer maar die mag je morgen pas open maken en nog een fijne verjaardag xxx mama en papa.nadat ik de brief had gelezen moest ik zo hard huilen maar wel fijn dat ze me met rust laten voor 2 dagen.ik loop naar mijn kamer en doe mijn pyjama aan en ik ga in bed liggen,meteen val ik in slaap.

-volgende ochtend

ik word wakker van gezang en ik zie heel mainstreet,b-brave mijn zus ,mijn broer,mila,fleur,mijn andere broer luke, mijn neef kevin en mijn vriendin chloe staan.ze zingen allemaal happy birthday en(yepp in die tijd woont chloe ook in nederland en luke en michael kunnen nu nederlands).ik stap mijn bed uit en geef iedereen een knuffel maar bij Nils twijfel ik maar ik geef hem toch nog een knuffel kan mij het nog wat schelen.''bedankt dat jullie zijn gekomen'' zeg ik waarop nils antwoord ''duhh je bent onze beste vriendin''.

-die avond

ik sta alleen in een hoek tot dat fleur naar me toe komt lopen ''heeii'' zegt ze ''aloha'' antwoord ik ''gaat het wel'' vraagt ze ''ja hoor alleen ik vind het jammer dat mijn vriendin hope dit moest missen''antwoord ik ''oh ja ik heb het gehoord over haar'' zegt ze en ze knuffelt mij ''alles komt goed'' zegt ze ''wil je anders effe wat drinken'' ik knik ja en ze pakt mijn hand en we lopen samen naar de keuken ''wat wil je''vraagt ze ''doe maar fanta'' zeg ik en ze pakt fanta en een glas en schenkt het in.''wil je blijven slapen'' vraag ik aan fleur en ze zegt ''als het mag van mijn ma wacht ik bel haar anders wel ffe''.na 2 minuten kwam ze terug en zei ze dat het mocht en dat haar spullen dadelijk worden gebracht.na een halfuurtje is de moeder van fleur gekomen en geeft de spullen af en ze gaat weer ''wow die was snel weg ''zegt ze en ze grinnikt ''ja misschien had ze wat te doen''antwoord ik ''oh ja ze moest weg voor haar werk'' zegt ze en ik knik.

-half 4

het feestje is afgelopen en iedereen is weg,''wauw er ligt geen troep'' zegt fleur en ik kijk rond de woonkamer ''weyooo er ligt echt geen troep'' zeg ik ''maar ja dat is beter anders moest ik het morgen opruimen''zeg ik er snel achteraan ''ja daar heb je echt geluk mee maar zullen we gaan slapen?''vraagt fleur en ik knik.als we boven zijn doen we onze nachtroutine en daarna vallen we meteen in slaap.

-volgende ochtend
Ik word wakker en ik zie dat Fleur ook al wakker is "goedemorgen"roep ik naar Fleur en ze schrikt.we hebben honger dus we rennen naar beneden als we beneden zijn bakken we beagles en we pakken wat Nutella.ik pak m'n bord met de beagles  en ik pak m'n koffie en 'k ga op de bank zitten.terwijl ik zit te genieten van m'n beagle krijg ik een bericht van m'n moeder.
R staat voor en m staat voor mama
M:Rachel zeg ffe tegen je broers en zus dat we vanavond al thuis komen want we moeten jullie wat vertellen tot straks xxx mama en papa
R:oké tot vanavond xxx
M:doeii
R:doeii
Einde gesprek
Huh wat willen ze gaan zeggen bedenk ik in me zelf en ik zak weg in mijn gedachten."RACHELLL LEEF JE NOGGGGG !!"Roept Fleur en ik schrik wakker "JAHAAAA!! "Roep ik lachend terug "ga je mee naar Starbucks ik trakteer "zegt Fleur "oké maar eerst gaan we omkleden" zeg ik terug en we lopen naar boven en kleden ons om.als we klaar zijn pakken we onze jassen en lopen naar Starbucks.

-aangekomen bij Starbucks
"Oké Rach wat wil jij?"vraagt Fleur aan me als we aan de beurt zijn "uhmmm doe maar een karamel frappuccino" zeg ik "oké" zegt Fleur en ze geeft het door wat ze wilt en betaalt de koffie."zullen we het hier opdrinken" zegt Fleur en ik knik en we gaan aan zo'n tafeltje zitten.als we de koffie op hebben gaan we allebei naar onze eigen huis.

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu