Deel 25

70 1 2
                                    

Ik wordt wakker van mijn telefoon die afgaat...ik open me ogen en ik kijk wie het is...?? Matthew..ik neem op en ik hoor een vrolijke "goedemorgen" "goodmorning" antwoord ik waarnaar ik snel weer erachter aan zeg "wat is er aan de hand ??" " uhhh oh ja we zijn nu onderweg naar jou"antwoord hij "nu al!!" "Ja 't is al 11uur" "oww oke tot zo!!"nadat ik dat heb gezegd hang ik op en ik spring me bed uit..eerst effe omkleden denk ik bij mezelf en ik pak mijn kleding uit mijn kast en trek het zo snel als ik kan aan.als ik het aan heb ren ik naar beneden en maak ik een eitje voor me.als ik klaar ben ga ik op de bank zitten en ik zet de tv aan...net wanneer ik mijn ei wil eten gaat de bel..fijn ze zijn er al..ik maak open en ik zie de jongens en mahogany staan "MAHOGANYYY !!" Roep ik hard en ik knuffel haar "heyy rach echt super fantastisch dat je mee gaat" zegt ze blij en knuffelt mij terug "oh jaa kom binnen "zeg ik en iedereen loopt achter me aan naar binnen.ik vraag aan iedereen of ze wat willen drinken en iedereen zegt cola.ik geef iedereen z'n cola en ik eet me eten op.als ik klaar ben gaan we ,  we splitsen opmin twee groepjes bij cameron in de auto zitten : cam , nash , matt , mahogany en ik
En bij jack g in de auto zitten : jack j , james en aaron.
-bij de verlaten ziekenhuis
Na 2 uurtjes rijden zijn we eindelijk aangekomen bij een of andere enge bos "moeten we straks hier doorheen ??" Vraag ik bang " "helaas wel" antwoord mahogany en ik knik.we stappen uit en lopen naar de auto van jack g.als iedereen er is lopen we door de bos in naar het ziekenhuis... Samen lopen ik en mahogany arm in arm voorop "Rach ik ben echt bang" zegt mahogany trillend " ik ook maar op zich vind ik het ook weer best vet" antwoord ik en glimlach.door de bomen heen zien we een kapotte verlaten gebouw...het ziekenhuis eww wat ziet ie er eng uit...matthew die ondertussen al aan het filmen is roept kei hard "BOE !!" Waardoor ik en mahogany van de schrik op de grond vallen " MATT !!" Roep ik half lachend "beter help je me nu ook ehh!!" Roep ik er nog achteraan en matthew geeft de camera aan james en helpt mij en mahogany opstaan en daarna lopen we weer verder."Rachel ?" Vraagt matt "wat ??" Antwoord ik "ik wil een dinosaurus" zegt hij " omgggg ik ook matt !!" Roep ik waardoor de rest schrikt "BANGERIKEN!!".als we bij de ziekenhuis zijn gaan eerst ik en matthew naar binnen en de rest volgt ons als we een stukje verder lopen horen we een deur dicht slaan en voetstappen "okayy misschien bn ik nu wel een beetje bang" fluister ik in matt's oor " don't worry i'm here for you" fluistert matthew terug en slaat zijn arm om me heen.omfg fangirl moment!!!  Even later komen we in een kamer terecht waar een rolstoel en allemaal apparaten staan je zag ook allemaal bloed op de muur eww wat eng... We lopen met zijn alle naar boven en hoe meer wij naar boven gaan hoe meer enge geluiden ik hoor. "Matt dadelijk gebeurd er nog iets" fluister ik bang naar Matthew en dan valt Aaron flauw... "Neeeeeee Aaron word wakker!!!" Roep ik en ik schud hem een beetje heen en weer " we kunnen beter gaan" zegt  ik en jack dragen Aaron wel mee naar buiten" zeggen jack en jack tegelijk en iedereen knikt en loopt naar buiten. Als we buiten zijn wordt Aaron weer wakker en ik knuffel hem. Zelf voel ik me ook wat beter want binnen voelde ik mezelf echt niet lekker.we rijden terug naar matthew's huis en gaan ffe bij komen van wat er net is gebeurd...

-bij Matt thuis
We zitten nu met z'n alle gezellig een film te kijken maar ik kan me niet echt concentreren ik focus me nu alleen nog maar op Matthew zich zo te zien ook niet kan concentreren "Rachel kan je ffe mee komen ??" Fluistert Matthew in me oor "uhh ja" fluister ik terug en we lopen samen naar de keuken.''wil je misschien weer met me ?'' vraagt Matthew als we in de keuken zijn. '' omggg jaaaaa'' antwoord ik en ik knuffel hem.Matt maakt zich van me los en pakt me hand vast,samen lopen we hand in hand naar de woonkamer.Mahogany kijkt me met een glimlach aan en geeft me een knipoog en gebaard dat ik naar haar moet komen.ik loop naar haar toen en ik ga naast d'r zitten '' heet ie je net gevraagd ?'' vraagt Mahogany aan me waarop ik met een knikje antwoord '' omgggggg!!'' roept ze waardoor James schrikt en van de bank afvalt.na nog een paar uurtjes te hebben gelachen moest ik naar huis.

********************************************************************************************

sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel meer bezig ben met dit boek 😽

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu