*************************p.o.v Rachel ***************************
als ik thuis ben zie ik iedereen op de bank zitten en ze staren mij aan.ik vraag "wat is er ?" En ze vragen of ik mee ga naar de dierentuin.Ik knik hevig ja en ik zeg " wacht ik ga me effe klaarmaken"en ik ren naar boven.ik maak een cat eye en doe wat mascara op en ik ben klaar en ik ren weer naar beneden en ik roep dat ik klaar ben.ze staan op en we lopen met z'n allen naar de auto en stappen in.
-aangekomen in de dierentuin
na een lange reis zijn we er eindelijk en ik spring uit de auto vervolgt door de rest en we lopen naar de kassa.we lopen naar binnen en we gaan als eerst naar mijn favorieten dieren genaamd "pinguïns" als we bij de pinguins zijn zie ik een jongen en een meisje.wow wacht die jongen lijkt op matt dacht ik bij mezelf en ik ging dichter bij hun staan.en ja hoor het is matt ik krijg tranen in mijn ogen en ik zeg tegen mijn ouders "ik ga alvast met de trein naar huis" en ze knikken en geven mij de huis sleutel.mila zegt "ik ga mee" en haar ouders vinden het goed.we lopen de dierentuin uit en ik begin hard te huilen.mila vraagt wat er is en ik zeg dat ik matt samen met een meisje bij de dieren tuin zag en ze knikt.we lopen naar het trein station en we wachten samen op de trein.iedereen in de trein kijkt me aan omdat ik hier de enigste ben die zit te huilen.er loopt een vrouw naar me toe en komt naast me zitten.ze vraagt of ik liefdes verdriet heb en ik knik.ze knuffelt me en zegt in mijn oor "het komt wel goed dat weet ik honderd procent zeker" ik knik naar haar en zeg "bedankt" ze veegt de tranen af met haar duimen en ze zegt dat ik haar niet hoef te bedanken en ik knik en ze loopt weg.de trein stopt en we stappen uit "wat een lieve vrouw he "zegt mila en ik knik.we lopen naar ons huis en ik maak de deur open en ik ren naar boven.ik ren mijn kamer in en doe de deur op slot en ik ga op het balkon staan.ik kijk naar de tuin van matt en ik krijg weer tranen in mijn ogen."waarom moet ik nou weer een jongen leuk vinden die ik nooit zou krijgen !! "schreeuw ik en ik begin weer hard te huilen.ik loop weer naar binnen en ik zie chloe in mijn kamer staan die me bezorgt aankijkt."heeii rachel bae wat is er aan de hand ? "vraagt chloe en ik vertel haar alles.we gaan op mijn bed zitten praten over leuke dingen.ik knuffel haar en zeg "dankje voor het opvrolijken" en ze zegt dat het oke is en dat besties dat voor elkaar doen.ik hoor mijn slaapkamer deur open gaan en we kijken wie er staat en ja hoor daar staat hij die jongen die mijn hart brak.hij komt naar me toe lopen en gaat naast me zitten en kijkt me aan.na een stilte zegt hij "lieve rachel dat meisje is mijn nichtje die ik lang niet meer heb gezien en ik hou al van iemand anders "en hij kijkt me recht in mijn ogen aan en toen ging het heel snel.matt kwam dichterbijer en toen voelde ik het "zijn lippen op d mijne"
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....