deel 11

179 7 0
                                    

*********************p.o.v Rachel*******************

ik word wakker en ik voel een arm om me heen ik kijk naast me en ik zie wow wacht ik zie matt liggen.ik ga voorzichtig uit matt zijn armen en ik loop naar beneden.ik zie mila en mijn moeder aan de eet tafel maar ze merken niet dat ik er ben dus roep ik "boe!"en ze schrikken en kijken gelijk naar mijn kant.ik lach en ik ga naast mila zitten.dan vraagt mijn moeder of het vannacht gezellig was en ik kijk haar raar aan."ik zag dat Matthew  bleef slapen "zei mama en ik knik en zeg tegen mam dat we zijn gewoon vrienden.mijn moeder knikt met een stiekem lachje "mam just friends" zeg ik weer en ik pak een broodje en nutella.ik hoor mensen van de trap af lopen en ik zie dat het charelle dano en matt zijn en ik zeg vrolijk "goedemorgen" ze zeggen goedemorgen terug en gaan ook aan de tafel zitten.ik krijg een smsje van lena en aicha en er staat in dat ze vandaag komen waardoor ik hyper naar boven ren.ik trek mijn scheuren broek aan en mijn nirvana shirt aan.ik poets mijn tanden en ik doe wat make-up op.ik kam mijn haar en ik pak mijn telefoon en ik ren naar beneden.waar ik alleen mijn fam aantreff,mama zegt dat matt naar huis is en ik knik.ik loop naar de deur en ik maak hem open en ik zie matt naar me toe lopen.hij staat nu voor me en knuffelt me ik fluister in matt zijn oor of hij mee gaat aicha en lena van het vliegveld ophalen en hij zegt "oke" en we lopen naar zijn auto.hij maakt de deur voor me open en ik stap in en ik zeg "bedankt" en hij knikt en doet de deur dicht.vervolgens loopt hij naar zijn eigen kant en gaat achter het stuur zitten en hij rijdt weg.onder weg voel ik oppeens een hand op mijn hand en ik kijk matt aan en hij kijkt naar mij met een glimlach en hij kijkt weer naar de weg met nog steeds die glimlach op zijn gezicht.als we er zijn maak ik de deur open en ik wacht op matt die naar me toe komt lopen.hij pakt mijn hand en we lopen naar binnen.ik zie aicha en lena al wachten en laat matt zijn hand los en ik ren naar hun toe en ik spring boven op aicha waardoor we op de grond vallen.aicha moet kei hard lachen en ik sta lachend op en ik help aicha met opstaan.matt loopt lachend naar mij toe en aicha kijkt met grote ogen naar matt.matt pakt mijn hand en glimlacht naar me.dan vraagt lena "zijn jullie een stelletje" en matt schud nee.wow wacht hoor ik nou wat breken oh wacht dat is mijn hart.ik probeer zo vrolijk mogelijk nee te zeggen wat gelukkig lukt.we lopen met zijn allen naar matt zijn auto en we rijden doodstil naar mijn huis.als we bij mijn huis zijn lopen we naar binnen en gaan we op de bank zitten.matt vraagt of we vandaag wat leuks zullen doen met cam en nash.ik knik oke en we rijden naar een plekje waar we met hun hadden afgesproken.als we er zijn zeg ik "hallo" tegen hun en we rijden naar matt's huis.we zitten bij matt op de bank en ik zeg dat ik ffe wat moet doen en matt knikt en ik loop naar boven en ik ga op zijn bed zitten en denk aan alles wat in me leven is gebeurd of aan de gang is.ik denk aan het gepest matt die mij niet leuk vindt al die haat berichten.ik moet weer huilen en net wanneer de tranen over mijn wangen rollen vliegt de deur open en ik zie nash en hij loopt meteen naar me toe en gaat naast me zitten hij veegt mijn tranen weg en hij trekt me op zijn schoot ."waarom huil je?" vraagt nash."gewoon ik verdien het om te huilen" zeg ik terug en hij kijkt me met tranen in zijn ogen aan "rachel" zegt hij "rachel je verdient het helemaal niet"zegt nash erachter aan.ik knik en nash knuffelt me "mooizo maar mag ik vragen waarom je huilde" zegt Nash."ik word al mijn hele leven gepest, ik vind een jongen leuk die mij niet leuk vind en ik krijg haat berichten" zeg ik tegen nash."omg echt super erg maar wie is die  klootzak die jou niet leuk vindt ? "vraagt nash,"uuh uh hij heet matthew lee espinosa maar dat mag je niet tegen hem zeggen "zeg ik tegen nash en hij knikt en we lopen weer terug naar de rest."waarom duurde het zoooo lang "vragen cam en matt tegelijk.ik en nash kijken elkaar aan en zeggen dat we aan het praten waren over hoe lekker taco's zijn en matt knikt.

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu