*************************p.o.v Rachel***************************************
Thuis aangekomen tref ik een huilende Owen ''Wat is er aan de hand?'' vraag ik aan owen terwijl ik met mijn hand over zijn rug wrijf ''mijn vriendin heeft het uitgemaakt'' antwoord hij snikkend "waarom heeft ze het uitgemaakt ?" "Ze vind iemand anders leuk" "Ohh" "van wie ben je eigenlijk fan ??" Vraag ik aan Owen "kian en Jc hoezo ?" " ik sluit een deal met jou ik laat Kian en Jc morgen hier naartoe komen als jij naar vergeet en stopt met huilen","OMG OMG JAAAA IK BEN AL GESTOPT OMGG KIAAAAAAAAAN JCCCCCCCCCCCC YAAAAAAAS !!!!!!" Roept Owen blij uit en hij knuffelt mij.
-Volgende dag-
Owen is werken en Kian en jc zitten al bij mij thuis en ik zit te appen met Matthew "Vinden jullie het erg dat Matt komt ?" Vraag ik aan Hun " Neeeeee super gezellig"Zegt jc "we kunnen miss een video maken met jou Matt en Owen ?!" Stelt kian Voor " Omg yaaas !!!!" Roep k uit en ik app Matthew meteen of hij komt.
-5 minuten later-
Als Matthew er is gaan we ffe snel naar de winkel en Jc rijdt.
"Wanneer moet je weer naar school babe ?" Vraagt Matthew en hij kijkt me met een glimlach aan "volgende week hoezo ?" "Oh nee was gewoon een vraag" "naar welke school ga je ?" Vraagt Jc "Los Angeles High school" "welke jaar ?" "Laatste jaar" "Ohh oke" en na dat gesprek bleef het stil het enigste wat je nog hoorde was een stom oud radio liedje.
-bij de winkel aangekomen-
Als we de auto geparkeerd heeft ren ik snel uit de auto en ik pak een winkel wagen eindelijk verlost van de stilte "RACHEL MAG IK ER ALSJEBLIEFT IN ZITTEN PLEASEEEEEEEEEEE PLEASE PLEASE !!"Roept Kian als een klein kind naar me en hij kijkt me met puppy oogjes aan "Ach ja voor deze keer dan eh"zeg ik en Kian gaat in de winkelwagen zitten.ik loop de winkel in en iedereen kijkt me raar aan en ,maakt foto's van ons "SNELLER!" Roept Kian en ik Begin met de winkel wagen te rennen "JOEPIEEEEEE!!" Roept Kian hard door de winkel en Matthew en Jc rennen lachend achter ons aan "wat heb je nodig ?"vraagt Kian "Ijs,Donuts,Arizona en Lucky Charms" "Ohw okayyyy" antwoord Kian en we rijden eerst naar het ijs "lusten jullie ben & Jerry's brownie en cookie dough ?" Vraag ik aan de jongens en ze knikken ja.ik pak van ieder smaak twee en we lopen naar de rest van wat ik nodig heb.
-Thuis gekomen-
Als ik de tuin in loop zie ik al dat Owen thuis is " Okay guys Owen is thuis dus dit gaat leuk worden " zeg ik met een big smile tegen de jongens " Yaayy" Roept Kian uit en ik maak de deur open "ik ga eerst naar binnen dan Matt en dan jullie Okay ?" Vraag/zeg ik tegen de jongen en ze knikken en we lopen in volgorde naar binnen.als Owen Kian en Jc ziet begint hij te fangirlen ( Yeah i know fangirlen want fanboyen staat niet echt) Owen knuffelt de boys en maakt allemaal selfies "Owen zou je het leuk vinden om mee te doen in onze video ?" " OMG ja tuurlijk maar wat gaan we doen ?" "Water gevecht" "niceeeee is goed ik doe mee !!!"
-na de video-
Als we klaar zijn met de video gaat iedereen naar huis.als iedereen weg is loop ik meeten naar mijn kamer ik weet het Niet maar de laatste tijden voel ik me Niet zo lekker in mijn vel ik weet Niet echt waarom maar het is Niet Fijn.
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....