Deel 18

125 6 0
                                    

**********p.o.v Rachel***********
Zie ik het nou goed ?? Matt danst met een ander ugh wat een klootzak.ik tik chloe aan en ik wijs naar Matt en dat meisje en ze kijk me boos aan "die sukkel !!" roept ze en we lopen naar hem toe.ik gooi de helft van mijn Arizona in zijn gezicht en dan pakt chloe het flesje uit mijn hand en gooit hem naar zijn hoofd "en trouwens HET IS UIT !!"schreeuw ik naar Matt en ik en chloe lopen naar de rest om te zeggen dat we terug gaan naar het hotel en iedereen knikt oke.
**********in het hotel*************
"Fijn ik moet nog een week met die arrogante klojo in bed liggen" zeg ik "anders ruil je met een van de jongens ?"stelt chloe voor en ik stem er mee in.ik pak twee blikjes Arizona en twee pakken oreo's en ik loop terug naar chloe en ik geef haar een pakje en Arizona.na een tijdje word er op de deur geklopt en maakt Chloe open.Chloe en de rest komen ook bij ons zitten en vragen waarom we vroeg naar huis gingen.Chloe verteld het en dan vraagt Carter aan mij "waarom heb je het uitgemaakt met Matt ?"ik antwoord met "omdat hij vreemd ging" en ik krijg tranen in mijn ogen nog vier dagen Rachel nog vier fucking dagen.ik vraag of iemand van de boys met me wilt ruilen en Carter zegt dat hij wel wil ruilen en geeft me een knuffel.ik leg mijn spullen in carter's kamer en Carter in die van Matt en mij.ik vraag me eigenlijk af waarom Matt vreemd ging ?ben ik niet goed genoeg ofzo.na een tijdje te zitten denken word er op de deur geklopt ik roep binnen en Shawn komt mijn kamer binnen gelopen."het spijt me echt voor deze rot nacht" zegt Shawn en hij knuffelt mij "het geeft niks "zeg ik in zijn nek en hij laat me los "als er iets is geef maar een gil "zegt Shawn en hij geeft me nog een kusje op mijn wang en loopt naar de deur,als hij bij de deur is kijkt hij nog achterom en zegt "welterusten ""truste Shawnie "zeg ik terug en ik probeer te slapen.
**********midden in de avond********
Het lukt me gewoon niet om te gaan slapen en ik loop naar shawn's kamer en zonder te kloppen loop ik naar binnen en ik ga bij hem in bed liggen.shawn slaat zijn arm om me heen en drukt me tegen zich aan.
******************volgende ochtend****************

ik word wakker en ik maak me los van shawn.ik loop naar de keuken en ik pak een crossaint.ik loop terug naar de woonkamer en ik zie matt en nash elkaar boos aankijken."wat is er aan de hand ?"vraag ik voorzichtig en ze kijken me snel aan "het is gewoon van gister avond dat die asshole je achterliet voor een ander" zegt Nash ik krijg tranen in mijn ogen en ik knuffel Nash "dankje Nash" fluister ik in z'n oor en hij drukt me dichter tegen hem aan." Het komt goed" antwoord hij....

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu