***********************p.o.v rachel*********************
ik loop achter matthew aan naar binnen en ik ga op mijn matras zitten en matt op zijn matras die naast die van mij ligt.hij vraagt of we een film zullen kijken iedereen zegt" ja" en we zoeken een film uit.uit eindelijk gaan we ouija kijken.matthew fluistert in mijn oor dat hij mij zou beschermen.ik fluister in zijn oor terug dat dat ik niet bang ben voor horror films en hij zegt "dan bescherm ik je voor de zekerheid" en hij gaat dicht op me zitten en hij slaat een arm om me heen.na de film begint matthew te twerken en iedereen begint super hard te lachen.ik vraag of ze pizza willen eten en iedereen knikt.ik bel domino pizza op en ik bestel 3 pizza's.ik vraag of iedereen te drinken wilt en iedereen zegt "ja" Matt zegt dat hij me wilt helpen en ik knik oke.ik pak een fles cola en matt pakt de glazen.ik schenk de drinken in de glazen en ik leg de fles terug in de koelkast.ik pak een paar glazen en matt pakt een paar glazen en we lopen terug naar de woonkamer.ik geef iedereen een glas en de bel gaat ik vraag aan cam of hij open wilt maken en hij knikt.ik geef hem geld en hij loopt naar de deur en maakt hem open.de pizza bezorger vraag of wij cameron's grote face zijn en ik knik.cameron kijkt mij met een boze face aan en roept naar me "you fat ass" de pizza bezorger kijkt ons raar aan en cam geeft hem het geld.ik neem de pizza aan en ik loop naar binnen en cam gooit de deur dicht.ik ga naast matt zitten en ik leg de pizza op tafel.iedereeen pakt pizza maar ik twijfel welke ik zou pakken.ik pak pizza hawaii en ik kijk chloe aan ze pakt ook hawaii en zegt "proost op onse vriendschap"ik roep "proost" terug en ik sla mijn pizza tegen die van haar.ik krijg een sms'je en ik kijk wie het is.ik zie dat het mijn bff lena is die zegt dat ze maandag komt met aicha en ik begin te fangirlen.matthew vraagt wat er is en ik vertel het hem en hij begint me na te doen.ik schiet in de lach om wat hij doet want hij doet het heel overdreven.ik sms lena ffe snel terug dat ik er zin in heb en dat ik hun super erg mis.als matt klaar is komt hij weer naast me zitten en vraagt of het gezellig is met mijn telefoon.ik zeg "ja" en hij zegt oke.hope vraagt of we een bordspel willen doen en iedereen doet mee.ik vraag welk spelletje en iederen haalt zijn schouders op ik vraag of ze monepoly willen spelen en ze zeggen "oke".ik pak het spel en we spelen het spel.
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....