deel 6

237 10 0
                                    

*************************p.o.v rachel**************************

*na het spel*
na 1 uur te hebben gespeelt heeft cam uit eindelijk gewonnen.ik ga op de bank zitten en ik doe mijn oordoppjes in en ik luister naar 1D where do broken hearts go.er rolt een traan over mijn wang gevolgd door meer tranen.matthew komt naast me zitten en veegt met zijn duim mijn tranen weg.hij vraagt wat er is en hij knuffelt me.ik zeg dat er niks aan de hand is *kuch* *kuch*.hij knikt oke en hij laat me los ik kijk hem aan met een fake smile en ik kijk hoe laat het is.het is gwn f**king 3uur 's avonds.ik zeg tegen iedereen dat ik ga slapen en ze knikken oke.in de ochtend.ik wordt wakker en ik maak ontbijt en ik loop naar boven om me aan te kleden.ik pak mijn lets runaway with me tanktop en mijn beige ( idk hoe je het schrijft) skinny jeans.ik ren naar beneden en eet mijn broodje nutella op en ik ren weer naar boven.ik poets mijn tanden en ik trek mijn rode vans aan.ik kam mijn haren en ik zet mijn beanie op.ik doe laagje mascara op mijn wimpers en ik ben klaar.als ik midden op de trap ben hoor ik dat ze wakker zijn of nou ja ik hoor ze praten.ik loop naar de woonkamer en ja hoor ze zijn wakker.ik zeg "goeienmorgen het ontbijt is klaar" ze knikken en matt vraagt of ik niets wil eten ik zeg dat ik al gegeten heb en hij knikt.ik plof op de bank en ik zet de tv aan op nickelodeon.spongebob is op tv en ik moet super hard lachen om patrick.nash komt naast me zitten en hij zegt dat hij al weet waarom ik gister moest huilen.ik kijk hem niet begrijpend aan en hij fluistert in mijn oor "je word gepest he of heb ik het fout".ik knik ja en ik fluister terug"je hebt gelijk ik word gepest" hij geeft me een knuffel en ik knuffel hem terug.hij zegt dat het goed komt en ik knik.cam loopt naar ons toe en zegt tegen nash dat ze morgen een meet & greet hebben.nash zegt" oké "en vraagt of ik mee wil.ik zeg enthousiast" ja" en hij geeft me een highfive en matt charelle chloe hope en mila komen naast ons zitten.matt vraagt of we naar het strand willen gaan en iedereen knikt ja.iedereen gaat naar hun huis om zwemkleding te pakken.ik ren naar mijn kamer en ik pak mijn bikini met franjes en ik trek hem aan.ik kijk in de spiegel en ik knik tevreden.mila komt mijn kamer binnen stormen en vraagt welke bikini ze aan moet trekken.ik kies die met tyedye print en ze knikt en rent mijn kamer uit.ik krijg een sms van matt waar in staat:taylor aaron en mahogany komen ook.ik sms terug dat ik er zin in heb en ik zet mijn telefoon uit.ik begin te fangirlen.als ik klaar ben met fangirlen loop ik naar beneden en ik ga op de bank zitten.1min later komen charelle en mila ook naar beneden en ze gaan naast me zitten wachtend op chloe en hope om naar het strand te gaan waar we hadden afgesproken.

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu