deel 17

135 6 0
                                    

*************************************p.o.v Rachel****************************

ik kleed me om en ik loop naar beneden.als ik beneden ben zie ik dat alles en dan ook echt alles versierd is en ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht.ik zie oppeens dat derest van magcon er ook is en ze feliciteren me een voor een."weet je wat we vandaag gaan doen ?"vraagt mijn broer aan mij en ik schud nee."nou we gaan naar spanjeeee !!!"roept shawn en ik bedank iedereen.als ik bij matt kom duw ik mijn lippen op die van hem en zeg ik "bedankt" "maar ik moet nog alles in pakken"zeg ik er snel achteraan waarop mijn moeder antwoord " we hebben alles al voor je ingepakt".
ik bedank haar en we lopen naar de auto opweg naar het vliegveld.we lopen met onze koffers door het vliegveld en bedenken wat we kunnen doen,"zullen we naar Starbucks ?" Vraagt shawn voor en we knikken oke.in het vliegtuig zit ik naast shawn en we praten over muziek.en dan zegt shawn dat hij een nichtje heeft die hij nog nooit heeft gezien die vandaag ook jarig is en ik knik.dan zegt hij "maar ik denk dat jij en Charelle het zijn" en ik kijk hem aan met een glimlach"ja mischien heb je gelijk zullen we vragen aan je moeder?"vraag ik en hij knikt oké en we bellen zijn moeder.we lopen het vliegveld uit en we gaan naar ons hotel genaamd '' hotel pappi ".shawn sleurt me mee naar de receptie en we vragen voor de sleutel enzo.we lopen naar de lift en zien daar de rest op ons wachten.als ik en matt in onze hotel kamer zijn gaan we op de bank zitten en we praten over wat we kunnen doen"zullen we naar het strand?"vraagt matt en ik schud ja."app jij de boys app ik de girls begrepen!"zeg ik tegen matt en matt zegt "ja"en we bellen de boys and girls op,we lopen met zijn allen naar het strand en zoeken een plaatsje uit.ik ga tussen mijn broer dano en de liefste vriendje van de wereld "Matthew" zitten.bijna iedereen gaat zwemmen behalve Mahogany,Mila en ik wij blijven liggen.ik voel dat ik word opgetild en ik kijk wie het is,ik zie dat het mijn Cartah is en ik geef hem een bitch clap en hij laat me los.we zijn aan het picknicken en het is super gezellig we hebben sandwiches en snoep.

After (matt espinosa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu