*Rachel's p.o.v*
-1 week later-
Het is koud hier in mijn kamer.
Het enigste wat er in mijn kamer staat is een bed een nachtkastje een kledingkast en een wasbak.
Vrienden ? Die heb ik hier nog niet gemaakt maar volgens mij zitten hier wel een paar aardige meiden en jongens en nu vraag je je zeker af of mijn ouders en vrienden langs komen...nou nee er mag niemand langs komen tot dat ik 3 weken clean ben en zou ik je wat vertellen in ben niet verder gekomen dan 2dagen... Het leven is hier niet zo erg Ik heb gelukkig mijn laptop,iPad en telefoon dus ik kan me best wel vermaken.ook heb je de meeting kamer en dat is een kamer waar je allemaal leuke spelletjes met Andere kan doen maar daar ga ik nooit naar toe maar nu dat ik er aan denk ga k vanavond misschien toch wel effe rond kijken.
-die avond
Na wat makeup op te hebben gedaan loop k naar de meeting room. Ik kijk rond en ik zie dat er best wel veel mensen zijn "heyy ik ben maddie en hoe heet jij ?" Vraagt maddie "uhh ik ben Rachel" zeg ik en ze geeft me een knuffel "waarom zit je hier eigenlijk ?" Vraagt maddie met een glimlach "ik ben suïcidal maar waarom ben jij eigenlijk hier ?" Vraag ik "zelfde reden als jou" zegt ze "huh maar je merkt het niet" zeg ik "ik heb een idee om van al deze bullshit af te komen" zegt ze "ahh tell me" zeg ik "let's kill ourselves ze "good idea" zeg ik "kom morgen rond 7uur uur op dit plek" is het laatste wat ze zegt voordat ze naar haar kamer loopt "alright" zeg ik in mezelf en k loop ook maar naar mijn kamer.
-time skip naar volgende dag 7uur
"Hey ik zie dat je bent gekomen" zegt Maddie "Yep let's do it" zeg ik en dan lopen we naar het dak.
Dit was het dan mijn laatste ademhaling,
Mijn laatste keer dat ik hier zal staan,
don't Think just jump
Is mijn laatste gedachten en dan spring ik...
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanficRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....