*********************p.o.v Rachel****************
1-jaar later-
het is een jaar geleden van magcon en ik bn weer verhuisd naar Melbourne.eigenlijk mis ik het wel ik mis Matt, de boys ,Mahogany, Mila heb ik ook niet meer gesproken en chloe en hope.oh ja ik woon natuurlijk niet alleen maar ik woon bij luke hemmings yupp hij is dus mijn broer.ik zit nu op mijn bed muziek te luisteren voor derest doe ik wel leuke dingen maar soms wil ik rust.net wanneer ik in een dagdroom zit stormt micheal in mijn kamer met een koekje en roept "help me calum wilt mijn koekje afpakken!!"ik grinnik en roep naar calum "dick head blijf van zijn koekje af en koop of pak zelf een koekje!!"en dan hoor ik een "oke !" van calum.micheal zegt "bedankt" en vraagt of ik mee ga shoppen met hem en ik knik oke."ik roep je wel wanneer je moet komen "zegt hij en hij loopt de kamer uit.ik pak mijn kleding en trek het aan ( kijk pic.)ik kam mijn haar en ik doe wat eyeliner en mascara op.ik loop naar beneden om wat te eten en drinken.ik hoor micheal me roepen dat we gaan en ik loop naar hem toe,ik trek mijn jas aan en we lopen naar de stad.
-na de stad-
ik lig op de bank American Horror Story aan het kijken,mijn favo seizoen van freakshow is seizoen 1.als het afgelopen is loop ik naar boven en kijk ik in de spiegel,wat bn ik veranderd! ik ben groter geworden en dunner.ik pak mijn telefoon en oordopjes en ik roep dat ik naar het parkje ga en ze roepen dat ze me bellen als ik moet eten ik roep oke ! En ik loop naar buiten.
-bij het parkje-
ik ga op de schommel zitten en ik moet weer denken aan iedereen van Magcon.ik zet mijn favo liedje op genaamd : doolhof van b-brave.ik zie op een bankje een heel knap indonesisch meisje zitten.wow wacht ze lijkt super veel op Chloe. ik loop wel effe naar haar toe denk ik in mezelf en ik sta op,ik loop naar haar toe "Chloe ?"vraag/roep ik en ze kijkt om "rachel !"roept chloe blijkbaar en ik ren naar haar toe en ik omhels haar "wat doe je hier ?"vraag ik aan haar "ik bn hier met cam op vakantie" antwoord ze "wow echt wat leuk zijn jullie samen" vraag ik en ze knikt ja."leuk "zeg ik en ik word gebeld ik neem op en ik hoor ashton kei hard door de tel "WE MOETEN ETEN !!" roepen en ik zeg "oké" en ik hang op "wie was dat ?"vraagt chloe lachend en ik zeg "Ashton""wow wacht bdl je van 5sos"
?"en ik knik ja "COOL" roep ze en ik zeg "doeii" en ik geef haar een laatste knuffel.-na het eten srry maar mensen maar schrijven over eten vind ik saai-
ik word gebeld door chloe en ik neem op
c for chloe r for rachel ok.
r : hii met rachel
c: hi kan je komen naar deze hotel(hotel naam)op kamer11 verdieping4(gwn random nummer)
r: natuurlijk kan ik komen ben er binen vijf minuten
c :oke totzo
r :tot zoo !!
-einde gesprek-
ik trek me jas aan en ik pak de scooter van luke en ik rijd naar het hotel.
-bij het hotel-
ik parkeer de scooter en ik zet hem op slot.ik ren naar binnen en ik druk op de knop van de lift.ik stap de lift in en ik druk op de vier.ik ren de lift uit en ik loop naar kamer 11 wat best dichtbij is.ik klop op de deur en de deur vliegt open en daar staat cam."uhh wie ben jij ?"vraagt cam en ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan.ik zeg "een vriendin van chloe " en ik loop langs hem af naar binnen.ik loop de keuken binnen en zie Chloe staan ik gebaar naar haar dat ze stil moet zijn en ze knikt en geeft me een knuffel.ik fluister in haar oor dat cameron er maar zelf achter moet komen en ze knikt instemmend.ik loop samen met chloe de woonkamer in en we gaan op de bank zitten bij cam."dus hoe heet je ?"vraagt cam en ik zeg "rachel" hij kijkt naar zijn schoot en zegt "ik ken ook een rachel en ik mis haar zo erg ze is verhuisd omdat matthew vreemdging en toen ze op school kwam werd ze gepest"ik loop naar cam toe en ik ga op mijn hurken voor hem zitten."lieve lieve Cameron"zeg ik en hij kijkt me in mijn ogen aan ik begin weer verder aan mijn speech "cam ik bn het rachel rachel de ridder" hij kijkt me aan en begint me te knuffelen "OMG WAT HEB IK JOU SUPER ERG GEMIST !!!"schreeuwt hij "ik jou ook"zeg ik en een traan verlaat mijn oog."kom je binnenkort bij mij langs als de boys er ook zijn ?"vraagt hij en ik zeg "oké" na een tijdje over vroeger te hebben gepraat en pizza te hebben gegeten ga ik maar weer en ik loop naar de deur toe "doeii !!"roep ik en ik knuffel ze nog 1x "doei "roepen ze terug en ik loop naar de lift.ik druk weer net als daar straks op het lift knopje en de deuren gaan open en tja je weet wel hoe dat gaat.
-thuis aangekomen-
ik open de deur en ik stap naar binnen en ik doe mijn schoenen uit.vervolgens loop ik naar de woonkamer waar cal en luke nog zitten en ik ga op luke's schoot zitten,hij slaat zijn armen om me heen en vraagt hoe het was bij hun.met een big smile zeg ik "goed" en ik geef hem een kusje op zijn wang,ik sta op en ik doe het zelfde bij calum "ik ga slapen slaap lekker" zeg ik en ik loop naar boven.ik trek mijn pyjama aan en ik ga in mijn bed liggen,natuurlijk ga ik niet slapen ik ga altijd eerst muziek luisteren.
-in de avond-
ik word wakker midden in de nacht en ik hyperventileer wat gebeurd er met me"LUKEEEE !!!"gil ik en hij rent meteen mijn kamer in met de rest van de boys "wat is er "roept hij en ik gil dat ik geen lucht meer krijg,hij roept naar cal dat hij mijn puf moet halen wat hij ook vrij snel doet want na 20 seconden komt hij weer terug in mijn kamer mt de puf.na 1minuut is het wel weer goed en zijn micheal ashton en cal weer naar bed gegaan maar luke zit nog bij mij."wil je alsjeblieft bij mij slapen ?"vraag ik aan luke en hij zegt "natuurlijk wil ik dat" en hij komt naast me liggen en slaat een arm om me heen.na een tijdje zo hebben gelegen begin ik moe te worden en ik val in slaap.
**********************************************************************************************************
heii girlzzzz srry dat ik lang niet meer heb geschreven en daarvoor heb ik meteen een lange deel gemaakt i hope u liked it
xxxx Rachel
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....