*****************p.o.v Rachel****************
ik vraag aan iedereen of ze mee gaan naar charlie's en iedereen roept "ja !!" ik zeg dat ik chloe op bel om te vragen of ze mee gaat.iedereen zegt "oké" en ik ren naar boven en ik kleed mezelf meteen om(kijk foto).ik bel chloe op en ze neemt op,ik vraag of ze mee wilt en ze zegt "ja" we spreken af bij de Charlie's oké" zeg ik en ik hang op.ik loop naar beneden en iedereen staat al klaar.matt loopt naar me toe en hij pakt me hand, hand in hand lopen we naar buiten.
***********************************p.o.v Chloe***********************
ik kijk naar de nieuwe video van nash met cam tot dat ik gebeld wordt door rachel.ik neem op en ze vraagt of ik mee ga naar charlie's en ik zeg "ja" we spreken af bij Charlie's zegt ze en ze hangt op.ik kies een leuk setje uit en ik loop tevreden naar Charlie's
.********bij charlie's*********
ik loop naar binnen en ik kijk of ze er al ismaar ik zie dat ze er nog niet is dus ik zoek een plaatsje uit en ik blijf wachten.*****************************p.o.v Rachel*************************
terwijl we naar Charlie's lopen begint cam te kloten.en daarmee bdl ik hij schreeuwt heel hard en hij doet een vliegtuig na.ik en mila moeten hier echt zo hard om lachen omdat het er super stom uit ziet.we lopen Charlie's binnen en we kijken of Chloe er al is en ja hoor daar zit ze en ik ren super hard naar haar toe.iedereen komt na ons toe gelopen en zegt "hoi" behalve cameron hij geeft haar een lange knuffel en gaat naast haar zitten.als de serveerster komt begint ze met taylor te flirten,ik kijk haar boos aan en ik zeg dat hij al een vriendin heeft,ze kijkt me arrogant aan en vraagt wat we willen bestellen.taylor zegt voor de grap "een andere serveerster" en iedereen moet super hard lachen.ik vraag of ik een ijs koffie mag,chloe bestelt een cappuccino en derest bestelt een sandwich.
*********************************************************************************************************
sorry voor korte hoofdstuk
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....