*************************p.o.v Giorgio***************************
ik denk de laatste tijd alleen nog maar aan rachel ik mis haar echt super erg sinds ze is verhuisd naar amerika.wacht nu bedenk ik me dat ik haar nummer heb ik app haar wel.
g=giorgio r=rachel
g:hi rachel ik mis je waar ben je ?
r:heii ik mis je ook heel erg en ik woon nu in Melbourne ( australie )
g: haha leuk ik ben nu ook in australie op vakantie en ook precies in Melbourne waar woon je? dan kunnen we maybe naar een pretpark als je dat leuk vind ?r:ik woon in battle street nummer 12 (a/n idc and idk of het bestaat)en natuurlijk lijkt het me leuk.
g:mooizo ik kom nu naar je toe byeeeee
r:byeee x
einde gesprek
ik leg mijn telefoon in mijn zak en ik pak geld en ik loop naar rachel's huis.
*********************************p.o.vRachel**********************************
ik word wakker met luke aan me zij en ik glimlach.ik stap het bed uit en ik hoor mijn telefoon een piep geluid maken.ik zie dat ik een appje van giorgio hb en ik glimlach.ik kleed me om en ik ga wat eten en dan doe ik wat ik elk ochtend doe.ik hoor de bel gaan en ik maak de deur open en dan zie ik hem staan,OMG WAT IS HIJ HOT GEWORDEN denk ik en ik knuffel hem "hoi" zeg ik en hij zegt "hoi"terug ik hoor iemand van de trap af rennen en dan zie ik calum staan "hoi"roept calum en giorgio roept "hoi" terug "kom binnen" zeg ik en we lopen samen naar binnen."wil je wat drinken ?"vraag ik en hij knikt ja."wat wil je drinken ?"vraag ik en hij zegt "cola"ik knik en ik maak drinken voor hem.ik ga weer naast hem zitten en dan knuffelt hij mij ik glimlach en vraag hoe het met hem gaat en hij zegt" goed" ik knik oke en dan ploft cal op mijn schoot."MENEER CALUM JE MAAKT MIJN BENEN DOOD !!!!"roep ik en iedereen schiet in de lach."ik meen het calum ga van mijn schoot af "zeg ik met een glimlach en hij knikt en gaat naast me zitten."is hij je vriendje ?" vraagt giorgio en ik schud nee en calum zegt ook "nee" "oh ja grapje je had toch wat met een of andere Matthew Espinosa ?"ik knik met tranen in mijn ogen "oh want hij tweeten laatst can't forget her but i can't go back to her "zegt hij weer.ik knuffel hem en ik vraag of we kunnen gaan en hij zegt "natuurlijk, en ik glimlach.
-in het pretpark-
we lopen samen rond en kijken waar we in kunnen gaan,en dan zie ik matthew met een meisje wow wacht dat is dat meisje waarmee hij vreemd ging ik knijp in giorgio's hand en ik krijg tranen in mijn ogen "hey wat is er ?"vraagt giorgio aan mij ik knik naar matt en dat meisje en hij kijkt er naartoe.hij knuffelt me en neemt me mee naar een achtbaan.ik denk nog steeds aan matt en dat meisje maar ik snap hem wel ik bedoel zij kan zo een topmodel zijn."dus heb jij een vriendin ? "vraag ik aan giorio hij zegt "ja "en ik knik.fijn bijna iedereen heeft een vriendin en dan zie je mij alone.
-na het pretpark-
giorgio heeft me net naar huis gebracht en ik lig nu in bed.ik kijk op vine en ik zie dat matt een nieuwe vine heeft ik klik erop en ik zie dat hij zijn nieuwe girlfriend aan het knuffelen is.ik kan er net meer tegen tegen alles.ik wil ffe naar het strand denk ik in mezelf daar kan ik tenminste helder nadenken.ik pak mijn leren vestje en ik ren naar beneden.Cal, Michael, Luke en ash zitten op de bank en ik vraag aan hun of ik naar het strand mag en ze zeggen dat het goed is.ik ren naar buiten en ik loop naar het strand.
-op het strand-
ik zit op het zand en ik denk goed na.ik doe mijn schoenen uit en ik loop richting het strand.ik loop verder het water in en ik verlies mijn everwicht en ik val in het water.ik raak in paniek en ik kom niet meer boven water "HELP ME !"roep ik zwak ook al weet ik dat niemand me hoort en ik hoor iemand "RACHEL !"roepen en ik zie een jongen naar me toe rennen en dan val ik weg.
*********************p.o.v Carter*********************************
ïk hoor iemand help roepen en ik ren het water in ,ik zie een meisje en als ik dichterbij kom zie ik dat het rachel is en ik roep "RACHEL !" ik pak haar op en ze valt weg.ik loop met haar in mijn armen naar het strand en ik pak haar schoenen mee.ik loop met haar in mijn armen het hotel kamer in die ik samen deel met Matthew.ik leg haar in mijn bed.en ik trek haar natte kleding uit en ik kleed haar om in mijn joggings broek en die shirt van i wanna hug you so hard.
*****************************p.o.v Rachel**************************
ik word wakker in iemands bed maar ik weet niet van wie deze kamer is.ik stap het bed uit en ik draag iemands jogging broek en een trui.ik loop de kamer uit en ik zie carter op de bank zitten "CARTAH BABY !"roep ik en ik zie dat hij schrikt "RACHEL JE BENT WAKKER ! "roept hij terug en hij knuffelt me "wat is er gebeurd ?"vraag ik en ik maak me los van hem "nou je verdronk bijna en ik redde je "zei carter "bedankt" zeg ik tegen hem en ik geef hem een kusje op zijn wang .ik ga op de bank zitten en na een uur komt er iemand binnen en ik kijk niet om."carter wie is dat zegt "een jongen en ik kijk om en daar staat hij de jongen die mijn hart brak."OMG RACHEL BEN JIJ DAT !!"roept matt en ik knik verlegen.hij loopt naar me toe en knuffelt me."wat ben je veranderd "zegt Matt" je bent nog knapper geworden "zegt hij en ik voel dat ik rood word."wil je wat eten ?"vraagt carter en ik knik "zullen we naar de mac gaan ?"stelt carter voor en ik knik "ga je mee ?"vraagt carter aan matt en matt knikt.ik pak mijn jasje en we stappen in de auto van carter."wat deed je eigenlijk in onze hotel kamer?" vraagt matt en ik zeg dat ik bijna verdronk en dat carter me redden.matt knikt en zegt dat hij blij is dat ik nog leef en ik knik.ik word gebeld en ik kijk wie het is oh ja shit luke ik neem op en luke roept meteen "WAAR BEN JE IK BEN FUCKING ONGERUST !!"en ik vertel hem het hele verhaal en dat ik met de boys naar de mac ga en luke zegt "oke" bij de mac aangekomen bestel ik frietjes met kipnuggets en carter en matt bestellen hetzelfde.als we aan een tafel zitten komen er twee meisjes die mij arrogant aan kijken en ze vragen aan carter en matt wie ik ben en matt zegt meteen mijn harts vriendin en de meidenknikken en vragen of ze een foto mogen en carter en matt knikken.we hebben het eten op en we lopen naar de auto "matt "zeg ik en hij kijkt mij vragend aan "willen jullie mee naar mijn huis ?"en hij knikt "dan kunnen we effe praten "en hij knikt.
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanfictionRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....