****************p.o.v rachel**************
aangekomen bij sixflags rennen ik en matt naar buiten en we rennen rondjes.nash cam mila en charelle komen lachend naar ons toe rennen en zeggen dat we net op een stelletje lijken.ik glimlach en we lopen naar de rij bij de kassa.als we de kaartjes hebben gekocht lopen we naar binnen en matthew pakt mijn hand en hij rent naar de batman achtbaan en hij vraagt of ik met hem erin wil.ik knik ja en hij glimlacht ik kijk naar mijn hand en ik zie dat hij nog steeds mijn hand vast heeft en ik begin te blozen.er staan twee meisjes voor ons die naar matt kijken en ze beginnen met hem te praten.een meisje heet chloe en de ander heet hope ze zeggen dat ze fan zijn van magcon.matthew knikt en hij kijkt mij aan ik vraag wat er is hij vraagt of het erg is dat hij met hun in gesprek is.ik kijk hem raar aan en ik zeg dat het niet erg is en dat hij met iedereen mag praten met wie hij wilt.hij knikt en ik kijk de meiden aan ze zeggen vrolijk "hoi " en ik zeg met een glimlach hoi terug.ze vragen aan matt of ik zijn vriendin ben matt zegt nee we zijn beste vrienden.ik glimlach en knik maar van binnen huil ik.ik krijg in de gaten dat we er al bijna in mogen en ik tik matt aan en ik zeg het.matt kijkt en zegt oke en hij zegt gedag tegen de meisjes dan vraag ik aan de meisjes of ze samen met ons door sixflags willen lopen en ze knikken ja ik vraag aan matt of het mag en hij knikt ja.wij mogen erin en hij laat mijn hand los en stapt erin ik stap ook in en ik doe de beugel om me heen.matt doet ok de beugel om en hij pakt mijn hand weer ik kijk hem aan en ik zeg voor de grap "ben je bang ?" hij zegt "nee" en ik knik.ik glimlach naar matt en de achtbaan gaat rijden.ik vind het toch nog wel een beetje eng maar ik laat het niet merken.matt kijkt me aan en hij pakt zijn telefoon en maakt een selfie ik glimlach op de foto en matt ook.hij zet de foto op insta en hij stopt hem weer terug in zijn broekzak.als we er weer uit zijn lopen we naar de uitgang waar nash cam charelle en mila staan te wachten.we wachten op de meisjes die eraan komen lopen en we gaan naar een achtbaan genaamd : twisted colossus.ik en matt gaan weer naast elkaar nash en mila gaan naast elkaar cam en charelle gaan naast elkaar en die meisjes gaan naast elkaar.ik en matt stappen in en dit keer pakt hij niet mijn hand wat ik best jammer vind.we voeren een gesprek over wat we gaan eten ik wil taco's eten en matt ook.dus als we zijn eruit we gaan naar tacobell.als we eruit zijn zijn nash mila en die meisjes er al uit behalve cam en charelle.matt die pakt mijn hand en fluisterd in mijn oor "ik ga later trouwen met een taco" ik schiet in de lach en nash kijkt me raar aan en mila kijkt me aan met zo'n pedo face en nash vraagt wat er aan de hand is.ik zeg dat er niks aan de hand is en ze knikken.ik zie cam en charelle naar ons toe lopen en oppeens knuffelt cam mij ik knuffel hem terug en ik kijk matt nash charelle mila hope en chloe raar aan en ze beginnen te lachen ik laat cam los en cam mij.ik vraag waarom hij me knuffelt en hij antwoord met "ik ben gewoon happy"en ik begin te grinniken.ik en matt vragen wat iedereen wilt eten en iedereen zegt "tacobell" behalve chloe en hope ik loop naar hun toe en ik vraag wat hun willen eten.ze kijken elkaar aan en zeggen."tacobell" ik knik en ik roep "ik betaal" Matt kijkt me aan en schudt nee.ik knik van wel en we lopen naar tacobell.iedereen besteld wat en ik betaal snel.matt kijkt me aan als een ninja en zegt "het geld krijg je straks terug" ik schud nee en we gaan aan een tafel zitten.als we klaar zijn met eten vraag ik of iedereen wil blijven slapen iedereen schud ja.we lopen naar cam's auto maar niet iedereen past erin dus moet ik bij matt op schoot zitten wat ik niet zo erg vind.onderweg bel ik mijn ouders en ik vraag of ze mogen blijven slapen.ze zeggen dat het mag een ik glimlach en ik hang op.ik zeg dat het mag.cam vraagt aan de meisjes waar ze wonen.als we bij de huis zijn van de meisjes kom ik erachter dat ze buren zijn.we wachten in de auto op de meisjes.we zingen mee met het liedje all about the bass.de meisjes komen weer in de auto met een weekend tas en we rijden naar mijn en matthew's straat.matt nash en cam halen hun spullen bij matt thuis en ik hope mila chloe en charelle leggen de matrassen neer.als we klaar zijn pakken we chips nootjes en cola.ik hoor de bel gaan en ik maak open.als eerst komt cam naar binnen daarna nash en tenslotten matthew en hij geeft me een knuffel.
JE LEEST
After (matt espinosa)
FanficRachel verhuist samen met haar beste vriendin naar woodbridge (Amerika) maar wat als ze naast haar crush matthew espinosa komt te wonen ?...veranderd dat haar leven...??....of toch niet...?? Je leest het in After....