Ha nem szereted az undin kekszi dolgokat, kérlek, ugord át ezt a részt💗
Jungkook szemszöge
-Figyelj, Kookie! - állít meg mindenben Jimin. Már neki kezdtem volna a tágításnak, de megállított, ezért kicsit durcásan ültem előtte. - Na, ne durcázz, Apuci, inkább hallgass meg! - ült fel.
Még mindig nem tudom mire kellett az a nyalóka, de mostanáig is próbálok rájönni. Az éjjeli szekrényre tett nyalókáért nyúl, és elkezdi folytatni a kinontását, mert én félbehagytam. Még most sem szólal meg, ami kezd idegesíteni.
-Mondd, mégis mit szarakodsz azzal a szarral?! - kérdeztem idegesen, mire vigyorogni kezdett.
-Mi lenne, ha játszanánk egy kicsit? - kérdezte, miközben ajkai közé vette az édességet, és szopogatni kezdte.
-Mit értesz ezalatt? - kérdeztem mély hangon miközben felé másztam, ő pedig ezzel együtt eldőlt végig szemembe nézve.
-A... Azt... Inkább m... Mutatni sz... Szeretném... - vált egyből ártatlan arckifejezésre. Megzabálom! Szó szerint...
-Akkor tessék! - ültem fel törökülésbe míg kezeimre támasztottam fejem, s vigyorogva néztem rá.
Pirulva, mégis bátran vette ki csillogó ajkai közül a nyalókát. Megakartam kóstolni a - most még jobban - édes ajkait, ezért felé másztam megint, és megcsókoltam. Eközben lábait szét tette, s éreztem hasamnál kezét hogy lefelé vezeti. Levegőhiány miatt elváltam tőle, az ajkaink között keletkező nyálhidat lecsókoltam, s visszaülve eredeti helyzetembe, figyelni kezdtem mit is matat ott lent. Ujjait belemártotta az előbb odacsöppent előváladékomba, majd egyszerre két ujját felhelyezte magának. Aggódni kezdtem, hogy fáj neki, de mikor fennakadt szemekkel, gyors tempóban mozgatni kezdte magában apró ujjait, megnyugodtam. A nyalókát még mindig szopogatta, mégsem tudtam levenni a szemem, édes popsiáról.
-Ah, Babyboy! Ne kínozz! - morogtam, és csuklójáért nyúlva kezdtem gyorsabban mozgatni ujjait édes mézesbödönébe.
-K...Kookieh n... Nehm azh ujjaimhtólh szerethnékh e... Elmennih! - remegett meg teste. Egyből kihúztam ujjait, és vártam mit akar. Miután rendezte levegővételét, a nyalókát fenekéhez emelte, s feldugta magának. MIAFASZ? Kikerekedett szemekkel bámultam élvezkedő valójára. Nem hittem volna, hogy lesz ennyi bátorsága, de hát na. Tévedni emberi dolog.
-Te... Te kis mocsok! - vigyorogtam, miközben felé másztam.
-I... Igen? - kérdezte nehezen.
-Ez... - húztam ki belőle a nyalókát. - Csúnya volt! - mondtam és számba vettem az édességet, majd szopogatni kezdtem. Jimin ködös tekintettel mért végig, ami még jobban feltüzelt. Száraz ujjaim feldugtam neki, amitől hangosan felnyögött. Éreztem, hogy már teljesen ki van tágulva, így kihúztam ujjaim és farkammal helyettesítettem.
-J... Jungkookieh... - nyögött fel édesen, kezeit pedig hajamba vezette. - A... Add ideh! - mutatott a számban lévő édességre.
-Minek az neked? - kérdeztem pimasz mosollyal.
-Megh szeretnémh ennih... - motyogta nehezen.
-Hmm... Nekem van jobb ötletem! - mondtam, majd a nyálamtól csillogó nyalókával, elkezdtem bekenni ajkait. Miután mindenhol csillogott az ajka eldobtam a nyalókát, s ajkaira tapadtam.
* * *
-Nem hittem volna, hogy ilyen bátor leszel. - kerekedtem felé, mikor már lefürödve feküdtünk egymást ölelve az ágyban.
-H... Hát azt h... Hittem, hogy n... Neked is t... Tetszeni fog... - mondta halkan.
-Tetszett, Baby, csak nem néztem ki belőled. - mondtam, majd ajkaira hajoltam volna, de...
Jae sírni kezdett, mire Jimin le lökött magáról és - már amennyire tudott - kirohant. Pár perc múlva, szerelmem visszajött az alvó fiammal a kezében.
-Éhes volt. - mondta halkan miközben leült mellém.
-És adtál neki apatejet? - kérdeztem halkan. Vigyorogni kezdtem durcás fején.
-Nem! Hülye! - mondta idegesen. Halkan elnevettem magam, mire az egyik kezével rám csapott.
-Már bántod is a férjed?! - kérdeztem felháborodva. - Hát ez felháborító! - tettem kezeim szívemhez.
-Ne légy ennyire drámai. - forgatott szemet nevetve.
-Igenis, Baby. - mondtam, majd most már tényleg az ajkaira hajoltam.
Kicsit hosszabb lett, hisz nagyon régen volt rész... Remélem tetszik 💗
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...