Jungkook szemszöge
-Jungkookie...! - hallottam meg Jimin hangját fentről. Én a konyhában voltam és gondololkoztam, hogy mit egyek.
-Igen? - szóltam vissza neki, miközben felindultam.
-Segíts... - mondta elvörösödve, s halkan.
-Miben? - zártam be az ajtót magam mögött.
-... - nem mondott semmit, csak lemutatott, és bebújt a takaró alá.
A múlthéten történt, hogy orálisan elégítettem ki, de azóta mindig megkér, ha együtt alszunk. Jó, én is mindig felizgulok a közelében, de nem akarom kihasználni a gyönyörű ajkait.
-Na, Baba. Miben segítsek? - ültem le az ágyra, és húztam le róla a takarót, miközben vigyorogva beszéltem hozzá.
-H... Hát... Én... - makogott, és a takarót piszkálta.
-Mondd el, mert így nem tudok segíteni! - vigyorogtam rá.
-Szopj le, a francba már! - igen, meséltem a dolgokról, mutattam felnőtt filmeket neki, és azóta így beszél. De igazából nem bánom, nekem bejön, hogy ilyen mocskos a szája.
-Nyugi van, Kiscsillag! - kerekedtem felé, mire ő elvörösödve csúszott lejjebb az ágyon. - Na, ilyenkor már nem nagy a szád? Pedig annak kellene lennie, hogy a Junior Jeon Kapitány beférjen oda. - morogtam a fülébe. Nem mondott semmit, csak kinyitotta a száját, amennyire csak tudta, és aztán összecsukta ajkait.
-Tudod... - szólalt meg pimaszul. -... Múltkor is elég nagy volt a szám, viszont... A te hangod is. - mosolygott sunyin.
-Na, most ki kapsz! - téptem le róla hirtelen a pólót.
Jimin szemszöge
Nagyon meglepődtem Jungkook tettén, de nem mutattam ki, hanem továbbra is szemtelenül néztem rá. Nagyon jó lenne, ha ő venné el a szüzességem, mert... Mert... Na, mindegy... Szóval kíváncsi vagyok, mit fog tenni velem. Nagyon szeretem, ha ő elégít ki, bár... Lehetséges, hogy csak azért, mert nekem ő az első ebben. Én... Nem szeretném, ha más elégítene ki, a közeljövőben, ugyanis...
Ugyanis...
Kurvára szerelmes vagyok, Jeon Jungkookba!
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...