Jimin szemszöge
Boldog voltam, nagyon-nagyon boldog. Soha nem gondoltam volna, hogy az életem egyszer jóra fordul, de kellemeset kellett csalódnom.
Tae és Jin összejöttek, aminek nagyon örültünk. Annak pedig még inkább, hogy mikor Jungkook megkérte a kezem, akkor kérte meg Jin is Taet, hogy legyen a párja. Nagyon cukik együtt! Yoongival azóta is jóban vagyunk. Ő is megvan, és sokat jár át hozzánk játszani a gyerekekkel. Annyira szeretem, mikor rácsimpaszkodnak a kicsik, és hogy ennyire szeretik őt. Eunhee mintha nem is lett volna, felszívódott, amit nem bántam. Nem kell nekünk egy smink paletta.
És, hogy Jungkookkal meg velem mi van?
Pár évvel ezelőtt még nem is gondoltam volna, hogy a "mostoha" fiammal, és a vérszerinti lányommal fogok élni. Viszont az apjukról ne is beszéljünk! Imádom őt! Egyszerűen nem tudnám már elképzelni nélküle az életem. Jungkook az igazi számomra.
Nagyon izgatott vagyok, hisz ma van az esküvőnk napja. Félek. Félek, hogy elrontok valamit. Nem írtam fogadalmat, hisz magamtól is eltudom mondani. Taehyung boldogan ugrál össze-vissza, miközben a hajam csinálja. Csak mosolyogni tudok rajta. Még mindig ugyanolyan gyerekes.
-Taetae... - szólaltam meg. - Szerinted menni fog? - kérdeztem.
-Hát persze, hogy igen! Jimin... Többször is elmondta, hogy számára te vagy a nagy Ő... Nincs miért aggódnod! Bebizonyította, hogy szeret, és, hogy mennyire is jó apuka. Ezzel pedig azt is bebizonyította, hogy komolyan gondolja ezt a házasosdit. - magyarázta, majd vállamra simított. - Ne stresszelj! Melletted leszek! - mondta mosolyogva, s kicsit megszorította a vállam.
Folytatta a hajam, aztán mikor kész lett vele, a sminkembe kezdett bele. Csak egy egyszerű szájfényt, és nagyon kevés szemhéjpúdert használt. Ismer már. Tudja, hogy nem szeretem a túlzott sminkeket, és, hogy milyen kozmetikai dolgokat használok.
-Kész vagy! - mondta mosolyogva. Felálltam a székből, s fehér öltözékem leporoltam. Ezután megnéztem magam a tükörben.
-Köszönöm, Taetae! Nagyon jó lett! - öleltem meg.
-Alap dolog, Chimchim! De most már menjünk! Biztosan várnak már! - mondta és felkapta a csokrot, amit kezembe adott, s miután karon ragadott, kihúzott a szobából. - Gratulálok! - suttogta és megölelt, mikor már az oltár előtt álltunk. Mosolyogva sétáltam Jungkook mellé, míg Tae a párja mellé állt. Ezután a pap elkezdte mondani a szokásos dolgokat, de én csak arra tudtam fókuszálni, hogy lassan házastársak leszünk.
-Park Jimin! Fogadod férjedül, Jeon JeongGukot? - fordult felém az öreg.
-Igen! - vágtam rá mosolyogva. Nem is kérdés.
-Jeon JeongGuk! Fogadod férjedül, Park Jimint? - fordult Jungkook felé.
-Igen! - vágta rá ő is. Egymásra mosolyogtunk, majd visszanéztünk a papra.
-Ha van fogadalmuk, és meg szeretnék osztani velünk, kérem most tegyék meg! - mondta.
-Fogadom, hogy szipi-szupi apa, és férj leszek! - mondta mosolyogva.
-Én pedig fogadom, hogy mindennap finom kajcsikat fogok nektek főzni, és gondoskodni rólatok! - mondtam mosolyogva, s még szemeim is könnybe lábadtak.
-Huzzátok fel egymás ujjára a gyűrűket! - mondta a pap. Jin, Jungkook mellé ment, s elvette a gyűrűt, majd felhúzta az ujjamra. Tae is megtette ugyanezt, csak ő éppenséggel mellém állt és én húztam fel párom - mostmár férjem - ujjára. - Mostantól férj, és férj vagytok! Csókoljátok meg egymást! - csapta össze a kezében lévő könyvet. Jungkook hevesen ajkaim után kapott, amit boldogan viszonoztam. A háttérben hallottam a többiek kiabálását, de nem érdekelt. Most csak is az újdonsült férjem, és a csókunk érdekelt.
***
Hajnalban, mikor már kitáncoltuk magunkat, s mindenki hazament, mi is így tettünk. Az ajtónk előtt megállt, majd menyasszony pózba kapott fel, s úgy vitt be a házba. Örültem, hogy a gyerekekre most Taeék vigyáztak, mert nem kellett halkan lennünk. Letett a földre, majd ajkaim után kapott, s vadul tépni kezdte azokat. Nem győztem tartani vele a tempót, amit meg is mosolygott. Egy idő után elvált tőlem, s suttogva megszólalt.
-Menjünk, avassuk fel az új kezdetet, az új ágyunkban! - mondta, majd felkapott az ölébe, s újra lecsapott ajkaimra.
Boldog vagyok, hogy megtaláltam azt az embert akit nagyon szeretek!
"Örökké szeretni foglak, Jeon JeongGuk!
Park Jimin
Örökké szeretni foglak, Park Jimin!
Jeon JeongGuk"
Állt az egyik tégla falon, Szöül belvárosában, amibe egyszer, részegen vésték bele a szavakat.
💕THE END💕
2021.01.10.
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...