🦙7🦙

1.4K 79 18
                                    

Jimin szemszöge

Jungkookkal már a filmet nézzük, és az összes palacsintát megettük. Kb. a film felénél tartottunk, mikor egy rohadt ijesztő rész jött, és Jungkook ölébe ugrottam, s azóta ki nem másztam innen.

-Jiminhh... - hallottam meg Jungkook hangját.

-Hm? - néztem hátra, azaz rá.

-Nyomod lent... A... - mutogatott lefelé.

-Oh, ööö... Oké... - néztem rá furán, de aztán fellökte csipőjét, így éreztem valami keményet a fenekemnél, ezért kiugrottam az öléből. - És az mi? - mutattam a nadrágján lévő dudorra.

-Ööö... Hát ez... - vörösödött el. - Felizgultam. - mondta.

-És amiatt nőtt nagyra a kukid? - kérdeztem.

-Igen, amiatt. - kuncogott.

-És mikor lesz újra olyan, hogy ne lássam? - kérdeztem újra.

-Hát... Ha valaki segít rajtam. - mondta.

-Segithetek én? - kérdeztem.

-Hát...Nem lenne helyes, de mivel felajánlottad, így élnék a lehetőséggel. - mondta, majd engem felemelt, és az ágy széléhez állított, míg ő az ágy szélére ült. Lenyomott maga elé, így már előtte térdeltem. Mindkét kezem térdére tettem, és vártam, hogy mégszólaljon.

Jungkook szemszöge

-Szóval... Most gombold ki a nadrágom! - mondtam neki kedvesen. Tudom, hogy ezt nem lenne szabad, de ha már felajánlotta, akkor élek a lehetőséggel... Tette amit mondtam. -Most vedd elő! - utasítottam, ő pedig kivette nemességem, s apró ujjaival bökdösni kezdte, mire felsóhajtottam. - Fogd meg, Baba! - mondtam. -Figyelj... A lényeg, hogy húzogasd rajta a bőrt fel-le, néha engedj teljesen be a szádba, és ne harapj rá! - mondtam, miközben megsimogattam a fejét. Tette amit mondtam, és ahhoz képest, hogy elsőre csinálja, kurva jó! Miután - az eddigiekhez képest - gyorsan elmentem, Jimin nem tudta mit csináljon, így kinyitotta a száját, amiben még ott volt az élvezetem. -Nyeld le, ha pedig nem szeretnéd, köpd ki! - beszéltem nehezen. Jimin bólintott, és legnagyobb meglepetésemre, lenyelte.

-Finom! - mondta mosolyogva. Én csak kuncogtam rajta, majd észre vettem, hogy ő is felizgult. Mikor látta, hogy nem rá figyelek, hanem lentebb van a tekintetem, ő is odanézett, majd félve rám. - Miért ilyen nagy nekem? - kérdezte könnyezve.

-Nyugi, Édesem! Nincs semmi baj! Csak felizgultál te is. - guggoltam le az ágy mellé, ahol ő térdelt.

-És... - szólalt meg, miközben elővette a "kukiját", Jimin szavait idézve. Kis cuki. - Miérth keményh? Miérth fájh? - kérdezte sóhajtva.

-Mert, mint mondtam, felizgultál, Kincsem! - mondtam, s rá fogtam tagjára, mire hangosan nyögött egyet, de rögtön szája elé kapta kezét. - Baba... Vedd el onnan a kezed! - simogattam meg másik kezemmel fejét. Elvette onnan kezeit, és innentől kezdve, szabadon nyögdécselt, mi zene volt füleimnek.

***

Már az ágyban fekszünk mindketten. Jimin alszik, én pedig csak bámulok ki a fejemből. Mielőtt még nem aludt, s az ágyon ültünk, megszólalt vörös arccal, hogy... :

"-Ez nagyon jó volt! Ugye még csináljuk? - kérdezte halkan, vörös arccal, miközben a takarót piszkálta.

-Ha szeretnéd, igen. - bólintottam mosolyogva.

-Rendben! Köszi! - ölelt meg hirtelen."

Nagyon aranyos, hogy ennyire kis ártatlan, de mindent a maga idejében. Fogok mutatni neki persze... Felnőtt filmet, hogy nagyjából tudja mi, micsoda, de egyenlőre még nem. Nem szeretném megrontani a kis lelkét, de egyszer úgy is elveszíti majd az ártatlanságát, és akkor tudnia kell már, hogy mivan. És míg ezeken gondolkoztam, elaludtam...

𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now