🦧13🦧

1.3K 69 16
                                    

Jimin szemszöge

Miután vége lett a kis akciónknak, lihegve szálltam le róla. Nem, nem szexeltünk csak... :

*visszaemlékezés*

"Gondoltam egyet, és hirtelen felékerekedtem, majd nyakát kezdtem el pillangópuszikkal ellepni. Ezt ő meglepődve fogadta, de amint észhez tért, egyik kezével derekamat markolta meg, másikkal pedig fenekem.

Míg én puszilgattam, ő derekamat, és fenekemet markolászta, s halkan morgott, vagy sóhajtozott. Én néha vékony hangon felnyögve fogadtam "szorításait". "

Még mindig hihetetlen, hogy ő is így érez, mint én. A nagy csendet, Jungkook szuszogása törte meg, miszerint bealudt. Oldalra fordítottam a fejem, és sejtésem beigazolódott. Alszik. Olyan édes, hogy mosolyognom kell.

Míg bámészkodtam éreztem, hogy egyre álmosabb leszek, ezért óvatosan Kook mellkasára feküdtem, és elaludtam.

***

-Baba... Hé, Picur! - simogatta derekam a hang tulajdonosa.

-Mhmm... - bújtam nyakába, és belepusziltam.

-Na, milyen kis bátrak lettünk! - kuncogott és fejemre puszilt.

-Hagyjál! - csaptam gyengén mellkasára.

-És harciasak is! - kuncogott tovább.

-Jajj, menj már! - ültem fel. Körül néztem, és láttam hogy pont felvillan Jungkook telefonja.-Valaki hív. - mondtam, mire oda nézett, és felvette.

-Igen?... Na azt már biztos, hogy nem! Nem csinálhatjátok ezt! Megígértétek, hogyha elköltözünk, békén hagytok minket! - állt fel idegesen az ágyról, majd kihangosította a telefont, hogy én is halljam.

-Nem érdekel, Jungkook! Vagy elintézed ezt a kis kurvát, vagy elveszed őt feleségül! - mondta idegesen apa.

-Nem fogom elvenni, és kész! Ti csináltátok magatoknak, mert a kicsi agyatok, nem fogja fel, hogy én Jimint szeretem, és nem Eunheet! - mondta Kook, de nekem csak azt fogta fel az agyam, hogy szeret engem.

-Hogy merészelsz ilyet mondani, kölyök? Most már nem fogom hagyni, hogy te döntsd el a dolgokat! Hazajössz, és elveszed Eunheet, Jimint meg ott hagyod, ahol akarod! Nincs más választásod, különben te fogod megbánni! - mondta apa idegesen, és a végén pedig már sejtelmes hangon.

-Jó... Elveszem őt. De ha megbasztam, ott hagyom a porontyával, mert én nem fogok tekinteni rá úgy mint a saját gyerekemre, szóval békén lehet hagyni! - mondta idegesen Jungkook.

-Ez az én fiam! - szólalt meg anya.

-Haha! Na, de ha nem gond, mennék a szerelmemmel még utoljára összebújni. Ha innentől már 2 évig nem tehetem meg. - forgatott szemet, és emelte ki a "szerelmem" szót.

-Jó összebújást, buzikám! - köpte szavait gúnyosan apa.

-Nektek is jó baszást! De mielőtt még elkezdenétek, dugj be füldugót, ki tudja anya milyen ribanc lett azóta, mióta eljöttünk! - mondta gúnyosan.

-Kook... Elég lesz! - mentem mellé.

-Most csak egy tippet mondtam, de bocsi, Babám! - puszilt arcomra.

-Szerintem nyomd ki, mert a végén még behányok! - mondta apa.

-Már szülni is fog anya? Ennyire undorodsz a gyerekektől? Ez vicces! - mondta szarkasztikusan és mielőtt még válaszolhattak volna, bontotta a vonalat.

-Kookie... Ez picit azért durva volt, de... Most mi lesz? - kérdeztem, mire leült mellém, és megszólalt...

𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now