🐿️18🐿️

1.1K 66 7
                                    

Jungkook szemszöge

Mivel szerelmem csak elvörösödve bólintott, felkaptam az ölembe és felvittem a szobámba. Letettem az ágyra, majd pólóját és nadrágját is levettem róla. Ezután ajkaira hajoltam, s eldöntöttem őt az ágyon.

Levegő hiánya miatt elváltam tőle, s nyakára tértem át, amit puszikkal kezdtem belepni. Olyan édes és selymes volt a bőre, hogy képes lettem volna felfalni. Lejjebb haladva, a kulcscsontján lévő bőrt kezdem szívni. Hogy ne fájjon neki, mindig más pontra tértem át, s miután minden pontot bejártam, visszatértem az azelőttihez.

Ő kezeit végig járatta már többször is a még pólóval fedett hátamon, amit cukinak találtam mert mást nem igazán tudott, vagy akart volna csinálni. Lejjebb csúsztam enyhén kockás hasához, majd azt kezdtem el puszilgatni. Néhol itt is megszívtam kicsit puha bőrét, hogy ezt se hagyjam ki. Őszintén, fogalmam sincs, hogy ezek után mi lesz. De akárhogy is lesz, azt szeretném ha ez lenne élete legjobb szeretkezése.

Már a boxerének korcánál tartottam, mikor is hajamnál fogva húzott fel magához, és fordított helyzetünkön. A kis vadmacska. Csípőmre ült, megfogta a pólóm nyakát, s úgy húzott fel ülőhelyzetbe. Leszenvedte rólam a felsőm és kiszállva az ölemből, rángatta le rólam nadrágom.

-Milyen kis vadak lettünk! - szólaltam meg halkan, mélyebb hangon.

-És kanosak! - biccentett somolyogva az álló cerkám felé. Az ölembe rántottam és hirtelen megfordulva döntöttem le újra az ágyra.

Jimin szemszöge

-Jungkookie... - szólaltam meg mikor már levette rólam, és magáról is az utolsó, minket takaró ruhadarabot.

-Igen, Szépségem? - kérdezte miközben felnézett rám, álló tagomról.

-Van... Van a nadrágomban egy nyalóka... K... Kiveszed? Szeretnék... Szeretnék vele... Játszani... - piszkáltam ujjaim. Ki szerettem volna próbálni valamit eddig is, a nyalókával, de csakis Jungkookkal akartam.

-Persze! - mondta vigyorogva, és már el is ment a nadrágomhoz. Kivette az említett édességet a ruhadarabból, és elkezdte kibontani miközben felém közeledett. Már alig várom hogy lássam az arcát, amikor benyögöm neki mi is a tervem. Erre a gondolatra vigyorogni kezdtem, és fentebb csúsztam az ágyon.

Akkor kezdődjön a játék...!

Folytatjuk😌




𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now