Jimin szemszöge
Mielőtt még Jungkook az ajkaimra hajolhatott volna, csengettek. Kook megállt, minden mozdulatában, és legördült rólam. Kiment a szobából, én pedig gyors felkaptam magamra Jungkook pólóját, amit a székre dobott. Utána indultam én is, s hallottam, hogy valakivel beszélget, nem éppen kedvesen.
-Nem érted meg, hogy húzz el innen?! - kérdezte, Jungkook idegesen... Namjoontól?
-Namjoon~! - nyújtottam el nevét, és már ugrottam is nyakába. Nevetve tartott meg, és köszönt nekem.
-Mizu, Törpe? - tett le, de én újra rácsimpaszkodtam, azaz... Megöleltem.
-Semmi. - válaszoltam, miközben megszorítottam törzsét.
-Na, elég, Törpe! - kuncogott, Joon.
-Bocsi! - engedtem el. - Kookie, miért vagy ideges? - fordultam, Kook felé.
-Hagyjuk! Gyere be, Namjoon! - mondta, majd beindult a konyhába, mi pedig utána.
***
Joonie már elment, mi pedig a konyhában vacsorázunk. Csendben. Nem nagyon szólt hozzám, miközben itt volt Joonie, és ez nagyon rosszul esik.
-Kookie... Haragszol rám? - és ezzel egy időben, el is sírtam magam.
-Nem, Édesem. Dehogy. Miből gondoltad ezt? - állt fel - mivel szemben ült velem - , és mellém ült.
-Cs... Csak... Nem szóltál h... Hozzám, miközben itt volt, J... Joonie... - bújtam mellkasába.
-Sajnálom, Picim! Csak el voltam gondolkozva. - viszonozta ölelésem szorosan.
-N... Nem baj... - szipogtam, majd még jobban hozzábújtam.
***
Másnap reggel vidáman keltem, és mosolyogva néztem a mellettem alvóra. Nem is tudom az okát... Talán... Lehet az, hogy itt van, és szeret. Akár tesóként, akár máshogy.
-Tudom, hogy tetszem. Na de, hogy ennyire? - szólalt meg, mire megrezzentem, és el is pirultam.
-M...Mi? N... Nem is! - takartam el arcom kezeimmel, ő pedig csak kuncogott.
-Na, Picim! Nem baj! - vette el kezeim, lélektükreim elől.
-Éhes vagy? - szólaltam meg egy kis csend után.
-Igen. - válaszolt, még mindig engem nézve.
-Nem rám... - pirultam el újra.
-Hát nem is rád gondoltam, hanem a popsidra! - válaszolt sértődötten, mire én kuncogtam egyet.
-Vicces vagy! - nevettem, és vállába ütöttem.
***
Délután van, és én áthívtam Jint, mivel unatkozom. Jungkook azt mondta elmegy, mert állítólag találkozója van. Szóval, most éppen a kanapén ülök, és várom, hogy Jin megérkezzen.
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...