🦦12🦦

1.3K 70 9
                                    

Jimin szemszöge

Reggel fájó alféllel keltem és nem, nem azért, mert este történt valami a csókon kívül... Hanem azért, mert leestem a fenekemre. Arra keltem fel hajnali 2-kor, hogy én a földön ülök.

-Jó reggelt, Baba! - jött be Jungkook, egy nagy tálcával.

-Neked is! - ültem fel szemeimet dörzsölve.

-Hogy aludtál? - kérdezte, miközben leült, és az ölembe tette a tálcát.

-Hát... Hajnali kettő felé arra keltem, hogy a földön vagyok, és aztán meg vissza másztam az ágyra. Most pedig fáj a seggem. - motyogtam.

-Később is fog. - mondta, mire elpirulva kaptam rá tekintetem. - Vagyis... Semmi! - nevetett durcás valómon.

Még mindig nem szeretem, ha zavarba hoz. Mostanában egyre többször csinálja, csak nem tudom, mire jó...

-Öhm... Mikor kell már menni suliba? - tértem át egy másik témára, miközben elkezdtem enni.

-Hát... Fogalmam sincs. De nem emlékszel? Te jártál oda... Egyébként is; magántanuló vagy. - kuncogott. - De örülj neki, addig sem kell foglalkoznod a hülye osztálytársaiddal! - simogatta meg fejem.

-Igaz. - bólogattam. - Jin hova lett tegnap? - kérdeztem, miközben felálltam hogy kivigyem a tálcát.

-Hazament. Este írt, hogy sajnálja a tegnapi dolgokat. - mondta, mire bólintottam egyet, és letettem a tálcát a pultra.

-Nézünk filmet? - kérdeztem, miközben visszaindultunk a szobánkba.

-Nem gondolod, hogy a tegnapi dolgokat kéne megbeszélni? - kérdezte, miközben leült az ágyunkra.

-Tényleg... - mondtam. - És... Tényleg szeretsz? - kérdeztem elpirulva.

-Igen. - támaszkodott meg tenyerein maga mögött.

-És... Honnan tudtad, hogy én téged szeretlek, vagy mi... ?! - kérdeztem, miközben felültem törökülésbe, kezeim térdemre helyeztem, és úgy néztem rá.

-Hát... Elpirultál nagyon sokszor, és ebből nem volt nehéz levenni. - mosolygott.

-Oh, értem... - dőltem el az ágyon.

-Na, most mi a baj, Baby? - kerekedett felém, mire még jobban elvörösödtem.

-Semmi! - motyogtam, és eltakartam arcom.

-Na~, Baba~! - nyújtotta el a szavakat. - Ne takard el a szép pofid, a cuki kezeiddel! - mondta, és egyik kezével elvette arcom elől az enyéimet, míg a másikkal fejem mellett támaszkodott.

-De ne hozz zavarba! - motyogtam, durcásan ránézve, s mellkasára tettem mindkét kezem.

-Olyan cuki vagy így! - kuncogott, mire jobban bedurcáztam, és mindkét kezemmel taszítottam rajta mellkasánál fogva, így mellém esett.

Gondoltam egyet, és hirtelen felékerekedtem, majd nyakát kezdtem el pillangópuszikkal ellepni. Ezt ő meglepődve fogadta, de amint észhez tért, egyik kezével derekamat markolta meg, másikkal pedig fenekem.

Míg én puszilgattam, addig ő derekamat, és fenekemet markolászta, s halkan morgott, vagy sóhajtozott. Én néha vékony hangon felnyögve fogadtam "szorításait".

Hihetetlen, hogy most... A mostohatesómon - akivel szeretjük egymást -  fekszem, és a nyakát csókolgatom, míg ő alfelem, s derekam markolássza...



𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now