👀életképek:second👀

556 37 18
                                    

Jimin szemszöge

-Kim Taehyung! - toporogtam a hálószobánk ajtaja előtt. Nemrég értünk haza, én pedig mivel az úton elfáradtam, úgy döntöttem hogy lefekszem aludni. De ez lehetetlennek bizonyult mikor be akartam nyitni, viszont nem ment.

-Miért hívsz Jin vezetéknevén? - kérdezte bambán, miután hajlandó volt beengedni.

-Te hülye, neked is ez a vezetékneved! - csaptam magam homlokon.

-Ja~, már vágom! A gyerekek alszanak, Jin pedig elment dolgozni, én meg addig lefeküdtem aludni. - válaszolta meg fel nem tett kérdésem, amire bólintottam.

-Hogy viselkedtek? - kérdeztem, miközben helyet foglaltam mellette.

-Egész jók voltak ahhoz képest, hogy milyen rosszcsontok mikor itt vagytok. - nevetett fel, de én nem tartottam ennyire viccesnek.

-Tehát azt mondod, hogy rossz szülők vagyunk? - kezdtem el piszkálni a takarónk szélét.

-Dehogyis! Még ha azok is lennétek biztos, hogy akkor sem vágnék hozzátok ilyet, hisz nem mindenki jó mindenben. - ölelt meg.

***

-És milyen volt Milánóban? - kérdezte Jin két falat között. Eljöttünk kajálni miután barátunk végzett a munkahelyén, azaz most itt ülünk az egyik gyorskajálda asztalánál. A két kicsi a kajáldához tartozó "játszóházban" játszanak, amire innen pont rálátni. A kérdésre félrenyeltem, amit az előttünk ülők nem értettek, viszont Jungkook igen,  ő pedig egész jól szórakozott nyomoromon.

-Fogalmazzunk úgy, hogy eléggé szétszedtük a hotel egyes részeit. - mondta párom vigyorogva, mire én elvörösödtem. Ez kínos...

-Jinnie... Nekünk is el kell mennünk akkor nyaralni! - zsongott be Tae. A kis kanos. Ezt most úgy mondtam, mintha én nem lennék az... Oh, jut eszembe! Most is az vagyok...

-El fogunk menni, Kicsim, csak vegyek ki szabadnapot. - mosolygott a barnahajú.

-Jungkookie... - hajoltam párom füléhez.

-Igen, Bubu? - nézett rám. Elkezdtem mutogatni lefelé, úgy hogy a két srác ne vegye észre. Szerencsére értette, mivel megragadta csuklómat és gyors be hazudta a fiúknak hogy rosszul vagyok. Ezt követően felállt velem együtt, s a férfi mosdóba húzott.

Végre!

Sziasztoook 💞
Itt is vagyok a második életképpel😌💅🏻
Remélem tetszik💞

𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now