Jimin szemszöge
- De, Jungkookie... Az nagyon megalázó... - mondtam ijedten, mikor párom kitalálta, hogy a szálloda erkélyén elégítsem ki.
- Szívem. Figyelj! Legalább tudni fogják hogy kik voltak itt. - nézett rám pimaszul.
Végül beleegyeztem, még magam sem tudom miért. Boldogan vitt ki engem egy szál boxerben az erkélyünkre, ami miatt még jobban zavarban voltam. Ezen a helyzeten még az sem segített, hogy a nyolcadikon voltunk, és átlátszó üvegű erkéllyel volt megáldva a szobánk. Plusz, innen teljesen ránk, és az emberekre látni, akik a szemben lévő panelházban laknak, s lent vannak a hotel medencéjénél.
- Én félek, Kookie... - suttogtam mikor mondta hogy térdeljek le. Meg is tettem, de rohadtul ideges vagyok és félek.
- Babám, nem lesz semmi! Nézz le, senki nem figyel ide és amit nem látnak az nem fáj. - mondta miközben fejem simogatta.
- Az úgy van, hogy "amiről nem tudnak az nem fáj", te majom! - háborodtam fel.
- Jól van, jól van. De örülnék ha kezelésbe vennél már, mert ki fog szakadni a nadrágom. Azt pedig szerintem te sem szeretnéd, hogy mások lássák az egyik legnagyobb gyengéd. - mondta vigyorogva.
- Nem tehetek róla, hogy a farkad az egyik gyengém! - durcáztam. - De oké... - és ezzel lehúztam a nadrágján lévő cipzárt, majd a naciját is. Miután boxerét is kínzó lassúsággal lehúztam, felemeltem a fejem és ártatlanul nézve rá, kezdtem el ujjaimmal piszkálni makkját.
- Neh kínozzh! - sóhajtotta szenvedve, mikor megnyaltam vörös tetejét tagjának. Eleget téve kérésének nyeltem el teljesen, amire csak egy hajba markolást kaptam "válaszul". Egyáltalán nem érdekelt hogy néznek e minket, főleg azért nem, mivel Kook elkezdett helyettem is diktálni egy gyorsabb tempót.
Nem sokkal később ráfogtam kezére, hogy vegye ki a hajamból. Megértve "jelzésem" vette ki kezét szőke tincseim közül. Az erkélyhez tartozó korlátba kapaszkodott és görcsösen kezdte szorítani azt, mikor kiengedtem a számból, s többször is végig húztam ízlelőszervem tagján. Megéreztem előnedvét amiből tudtam ; lassan célba "ér".
- Ahhh, baszki Jimin! - lövellte élvezetét számba, amit gondosan nyeltem le. Morgásától beindult a fantáziám, viszont eléggé elfáradtam úgyhogy most nem kéne felizgulni.
- Jungkookie... Az a két fiú miért néz ránk perverzen? - mutattam a két vigyorgó srácra, akik a medence szélén ültek.
- Tudod, bébibogyó... - ölelt meg hátulról miután felhúzta alsóit. - Nem mindennap látni ilyen fantasztikus jelenetet. Na, meg popsit, amit mikor cumizol apuci ubijából; kitolsz. - markolt fenekembe, mitől kiszaladt egy nyögés a számon. - Halkabban, babe! - morogta fülembe, a jó érzésre pedig kirázott a hideg.
- Elfáradtam. - fordultam meg karjai közt, és mellkasába bújtam elvörösödve.
- Gyere, akkor menjünk pihenni, Szívem! - fogta meg kacsómat, és a hálóban lévő hatalmas franciaágyhoz vitt. Lefeküdtünk egymás mellé, majd Jungkook a mellkasára húzott. Persze, örültem neki mivel mindig is úgy aludtunk, hogy az izmos felsőtestén fekszem. Egyébként... Nyaralni jöttünk el a gyerekek nélkül. Aminek most kicsit örülök, mivel már kellett ez a kis együttlét kettőnknek. Eléggé lefárasztott minket a két gyerkőc, hiába nagyobbak már. Jungkookkal eléggé régóta gondolkozunk ezen a nyaraláson, és még csak most sikerült eldönteni, hogy hova jöjjünk nyaralni. Végül Milánóra esett a választás, mivel egyikünk sem járt még itt. A Taejin páros vigyáz a két rosszcsontra, mivel ők akartak bébiszitterkedni.
Ahogy ezeken gondolkoztam, lassan elnyomott az álom szerelmem karjai közt. Fárasztó volt ez a nap...
Nyaaaa, ki tért vissza egy jó szaftos résszeeeel?
Hát persze, hogy me xdd
Valószínűleg még lesznek ilyen "életképek" ezért írtam fentre, hogy "first"💕
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...