🦧15🦧

1.1K 69 48
                                    

Jimin szemszöge

A parkba tartunk. Nem, nem Jungkookkal. Ő már a múlt. Már nem érdekel, hiába szeretem őt. Most biztos kíváncsiak vagytok, mi történt velem az elmúlt két évben.

Elvégeztem a sulit, betöltöttem a tizennyolcat, Yoongiék bocsánatot kértek. Ó, és Jungkook... Ő feleségül vette Eunheet, és mikor elment az esküvőre, én ott vártam őket, ahogy a tervben volt. A terv aztán "csődbe ment", mert haza nem jöttek, hiába vártam őket. Később hallottam, hogy Busanba költöztek, s akkor már Eunhee terhes volt. Eközben én akkor végeztem el a sulit, és a fiúkkal próbáltam jól érezni magam.

Aztán próbáltam őt hívni, elérni, írtam is neki, de nem nézte meg, vagy ha látta, nem válaszolt. Nagyon rossz volt ez a két évem, de Jin és a többiek, velem voltak.

Tae hazaköltözött tavalyelőtt a szüleitől, úgyhogy ő is itt van velünk a parkban. Velem együtt öten sétálunk, Tae Jin mellett, Yoongi Hoseok mellett, míg én hátul egyedül. De nem is baj. Örülök, hogy most kicsit a gondolataimba süllyedhetek.

-Jimin... - csapódott mellém, Yoongi. Vele tudtam mindent megbeszélni azóta, mióta jóban vagyunk. Jinnel ugyanúgy szoktunk beszélni, csak Tae meg ők nagyon jóba lettek, szóval...

-Hm? - néztem felé, aztán pedig vissza magam elé.

-Hogy érzed magad? - kérdezte aggódva.

-Őszintén? Rosszul. - sóhajtottam, ő pedig megállt.

-Mi hazamegyünk, Srácok! - szólt oda nekik, mire a fiúk megkérdezték hogy miért.  - Nem érzi jól magát. - mondta.

-Oké, menjetek. Nemsokára mi is megyünk. - mondta Tae szomorúan mosolyogva.

Mi Yoongival bólintottunk, ők pedig tovább mentek. A mellettem lévő megfogta a kezem, és úgy indult velem haza. Én csak lehajtott fejjel ballagtam utána, míg ő összekulcsolta kezeink.

-Y...Yoongi... - jöttem zavarba. Megfordult, és kérdőn nézett rám. - M... Miért? - kérdeztem halkan, miközben lenéztem kezeinkre.

-Jah, csak a velünk szembe jövő srác eléggé megbámult téged, és nem akartam hogy a végén szemmel felfaljon. - nevetett Yoongi, és elengedte a kezem.

-Oh, értem. - bólogattam.

-Na, menjünk! Kezd hideg lenni. - mondta, és kisujjunkat összekulcsolva húzott megint maga után. Tiszta Deja Vu érzésem lett, mert anno, Jinnel is így sétáltunk...

𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now