Jimin szemszöge
Valami nagyon szorít, és azóta el sem enged, mióta fent vagyok. Tehát... Két órája itt fekszem, valami szorításában, és felkelni sem bírok.
-Fent vagy, Picur? - mormogta valaki a nyakamba, mire megremegtem. Aztán felismertem, hogy Jungkook az...
-Uhum... - hümmögtem, majd próbáltam lehámozni magamról kezeit.
-Miért nem hagyod, hogy öleljelek? - kérdezte szomorúan.
-Az mindegy... Én... Most szerintem kimegyek... - mondtam, s végre ki tudtam kelni az ágyból.
Valamiért úgy érzem, hogy Jungkook most "megváltozott". Tudom, hogy nem volt egy álszent, a suliban, de itthon sem az. Nagyon sokszor elmegy itthonról , és vagy fiúval, vagy lánnyal jön haza. De most, olyan kedves, és puhány lett... Nagyon örülök, hogy megint előjött a pánikrohamom, és hogy Kook mellett keltem fel. Jó, az elsőnek nem örülök, de a másodiknak, igen. Szeretem őt, és nem testvérileg. Valamiért jobb volt, mikor még nagyon az elején voltunk ennek a "tesóságnak", és nem voltam belé szerelmes.
-Picim... Bocsánat, hogy megijesztettelek! - motyogta, majd hátulról átölelt.
-Semmi baj, csak nagyon megijedtem... - mosolyodtam el halványan.
-Bocsi... - motyogta, majd magával szembe fordított.
-Mondtam, semmi baj! - mosolyogtam rá. Közeledni kezdett felém, és már majdnem meg is csókolt, de ekkor; Kook haverjai berontottak az ajtón, így gyorsan eltávolodtunk egymástól.
-Szevasz, Kook! - pacsizott le vele az egyik.
-Szeva! - köszönt a másik.
-Oh, udvariatlan vagyok! - sóhajtott fel drámaian a barna hajú. - Kim Namjoon vagyok! - nyújtotta felém kezét.
-Park Jimin! - mosolyogtam rá, picit félve.
-Ha már ő is, én is! - nevetett fel a szőke hajú. - Kang Daniel vagyok! - nyújtotta ő is felém kezét. Mosolyogva nyújtottam felé is a kezem.
-Na, menjünk, Kook! - mondta - ezek szerint - Namjoon.
-Rendben! Maradj itt Picim, ha anyáék hazaértek, akkor rögtön hívj fel, vagy írj egy SMS-t!
Bólintottam, majd miután a fiúk elmentek, írtam Jinnek, hogy jöjjön át nyugodtan mire ő mondta, hogy van egy kis dolga, így még nem tud jönni, de ha végzett át fog indulni.
Úgy, ahogy voltam, leültem a kanapéra, és egy párnát magamhoz ölelve szenderültem álomba.
YOU ARE READING
𝐵𝑅𝑂𝑇𝐻𝐸𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐿𝑂𝑉𝐸𝑅𝑆? ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
FanfictionJimin, egy 16 éves fiú, kinek mostohabátyja, Jungkook 18 éves. Vajon Jungkook képes lesz elfogadni, hogy a mostohaöccsébe szeretett bele, és nem a szülei által kiválasztott lányba? A két fiú "szülei", nagyon makacsok, így azt is megszabták az időseb...