Chapter 22

1.4K 118 4
                                    

Ε: Χέι! Τι κάνετε εσείς εδώ;
Σ: Παίζουμε, όπως βλέπεις!
Ε: Χαχαχα! Το βλέπω! Να σε ρωτήσω… Το έμαθες για τον Στάιλς και την Λυδία;
Σ: Ναι…
Ε: Είσαι να τους τα ξαναφτιάξουμε;
Σ: Ναι ρε! Είσαι καλά; Θα κάνω ο,τι καλύτερο για τον κολλητό μου!
Ε: Κι εγώ για την κολλητή μου… Έλα εδώ Σάντοου.

Το σκυλάκι με πλησίασε γρήγορα και όταν το έφερα κοντά στο πρόσωπο μου, άρχισε να μου γλύφει την μύτη.

Ε: Ματάκια μου όμορφα!! Πόσο σ’ αγαπάωωωω!!
Σ: Γκούχου, γκούχου!!!!
Ε: Χαχαχα, κι εσένα σ’ αγαπάω!!

Το κουδούνι της πόρτας χτύπησε και ήταν η Άλλισον και ο Άιζακ. Τους έβαλα μέσα και τους βάλαμε κι αυτούς στο σχέδιο μας με τον Σκοτ.

Ε: Εκτός από αυτό… Μόλις τους τα φτιάξουμε, έχετε να μου δώσετε πολλές εξηγήσεις!
Άλλισον: Αυτό είναι αλήθεια…
Άιζακ: Ναι.. Συγνώμη… Έπρεπε να σου είχαμε μιλήσει νωρίτερα…
Ε: Θα μου μιλήσετε σε λίγο! Προς το παρόν πάω να ανοίξω!

Εμφανίστηκε η Λυδία με τον Όλιβερ και τους έβαλα κι αυτούς μέσα και πριν προλάβω να κλείσω την πόρτα εμφανίστηκε ο Στάιλς και η Στεφ.
Όταν ο Στάιλς μπήκε στο σαλόνι και ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με την Λυδία, εκείνοι οι δυο μόνο που δεν κατέρρευσαν.

Ε: Λοιπόν, για να τελειώνει το θέμα. Λυδία, αγαπάς τον Στάιλς;
Λ: Δεν φαντάζεσαι πόσο…
Ε: Στάιλς… Εσύ α-

Πριν προλάβω να τελειώσω ο Στάιλς είχε αρπάξει την Λυδία και την φιλούσε… Αυτοί οι δύο είναι τόσο ερωτευμένοι που τίποτε δεν μπορεί να τους χωρίσει… Χαίρομαι που ήταν τόσο εύκολο…

Άιζακ: Και τώρα χρωστάμε κάποιες εξηγήσεις στην κοπελιά.
Στεφ: Σωστά.
Όλιβερ: Ρε μαλάκα Στάιλς, πρόσεχε και λίγο!! Άσε την κοπέλα και γύρνα να εξηγήσουμε στην Άλεξ τι συμβαίνει.
Στάιλς: Νταξει ρε μαλάκα, κούλαρε!
Λυδία: Λοιπόν… Ποιος ξεκινάει;
Σκοτ: Εγώ… Λοιπόν, Άλεξ… Εγώ είμαι Λυκάνθρωπος. Ένας Alpha λυκάνθρωπος.
Λυδία: Εγώ είμαι Μπάνσι… Δηλαδή μοιρολογίστρα… Προβλέπω πότε θα πεθάνει κάποιος… Σου είχα πει πως είμαι «μέντιουμ» για να σε προετοιμάσω…
Στεφ: Εγώ και ο Όλιβερ είμαστε κι εμείς λυκάνθρωποι. Είμαστε Beta. Beta είναι οι λυκάνθρωποι «κατώτερου» είδους από τους Alpha… Έχουν την δυνατότητα να γίνουν Alpha μόνο αν το θέλουν πραγματικά.
Άλλισον: Εγώ είμαι πολεμίστρια.
Άιζακ: Κι εγώ είμαι Beta λυκάνθρωπος.
Ε: Κι εσύ Στάιλς;
Στάιλς: Εγώ δεν είμαι τίποτα.. Είμαι απλά ο Στάιλς…
Ε: Κι εγώ;
Σκοτ: Εσύ… Εσύ είσαι ανερχόμενη Alpha… πρέπει να σε διδάξουμε για να διαχειρίζεσαι τις δυνάμεις σου και να γίνεις μια αληθινή alpha…
Ε: Όταν λες «αληθινή»;
Σκοτ: Να γίνεις alpha με την δύναμη της θέλησης σου!
Ε: Ακούγεται αρκετά δύσκολο.
Άιζακ: Είναι αρκετά δύσκολο… Αλλά αν το θες πραγματικά δεν είναι ακατόρθωτο.
Λυδία: Να βάλουμε ταινία τώρα;;
E: Προσέχετε τι θα βάλετε κακομοίρηδες!

An unusual teenager's lifeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن