Φτάσαμε στο εμπορικό κέντρο και παρκάραμε στο πρώτο παρκινγκ που βρήκαμε.
Λ: Έχετε σκεφτεί πως θα ντυθείτε;
Α: Χμ… Σκέφτομαι κάτι σχετικό με νοσοκόμα.
Λ: Χαχαχα! Εγώ γατουλίνι! (Είπε και ξεσπάσαμε σε γέλια)
Α: Εσύ, Άλεξ;
Ε: Δεν ξέρω… Θα δω…Μπήκαμε στο εμπορικό. Όλα ήταν στολισμένα και είχαν σχέση με το Halloween… Κολοκύθες, τέρατα και γλυκά παντού. Το πάρτι της κολλητής μας ήταν στις 22:30 οπότε είχαμε άφθονο χρόνο στην διάθεση μας. Μπήκαμε στο πρώτο μαγαζί με στολές που βρήκαμε… Από άκρως σεμνές μέχρι πρόστυχες του κερατά.
Τα κορίτσια ξεχύθηκαν στις κρεμάστρες κι εγώ κοιτούσα διστακτικά γύρω μου. Γενικά είμαι δύσκολο άτομο. Δεν ξετρελαίνομαι με τα ψώνια και γενικά ο,τι έχει να κάνει με κοριτσίστικες κουταμάρες. Μου αρέσει να σπάω τα νεύρα των άλλων, ευτυχώς ή δυστυχώς. Θα μπορούσες να με χαρακτηρίσεις δυναμική, σκληρή, πεισματάρα αλλά και ευαίσθητη. Περισσότερο απ’ όσο θα μπορούσες να φανταστείς. Θα το κατάλαβες και στα προηγούμενα part. Σιχαίνομαι να με κοροϊδεύουν ή να ασχολούνται αρνητικά με άτομα που αγαπώ και νοιάζομαι. Μπορώ να σπάσω τα μούτρα οποιουδήποτε, ειδικά τώρα που γίνομαι λυκάνθρωπος!
Αντίθετα, η Λυδία είναι η προσωποποίηση της θηλυκότητας! Τρελαίνεται για το Ροζ και τις αποχρώσεις του, για τα λουλουδάτα ρούχα και για τακούνια. Ακούει αυτά τα μελοδραματικά τραγουδάκια που ελάχιστα από αυτά μου αρέσουν. Είναι υπερβολικά ευκολόπιστη και ανίδεη από το κακό του κόσμου. Η γοητεία της διακρίνεται από 100 μέτρα μακριά.
Ακολουθεί η Άλλισον. Γκομενάρα, θα έλεγα αν και είμαι κολλητή της! Δυναμική, πανέμορφη, θηλυκή αλλά όχι τόσο όσο η Λυδία. Πιστή και έτοιμη για όλα. Της αρέσουν τα ρομαντικά πραγματάκια και δεν υπάρχει περίπτωση να σε παρατήσει. Θα είναι κοντά σου σε ο,τι χρειαστείς, ακόμη κι αν έχετε τσακωθεί άγρια. Γι αυτό την αγαπάω.
Η Λυδία διάλεξε μια στολή «γάτας» που ουσιαστικά θύμιζε περισσότερο μυστική πράκτορα, παρά γάτα. H Άλλισον μια στολή νοσοκόμας αρκετά πρόστυχη αλλά της πάει πάρα πολύ κι εγώ πήρα μια αρκετά κοντή… καλά, πολύ κοντή στολή αστυνομικού, μετά από την πίεση των κολλητών μου αφού δεν μου άρεσε τίποτε εκεί μέσα και αυτό ήταν το μόνο που μου κίνησε λίγο το ενδιαφέρον.Α: Πείνασα…
Ε: Κι εγώ… Σαν λύκος…Τα κορίτσια με κοιτάνε με ένα βλέμμα όλο νόημα και χασκογελάμε σαν καθυστερημένα. Κατευθυνόμαστε στο πρώτο φαστφουντάδικο, μπαίνουμε μέσα και καθόμαστε σε ένα τραπέζι κοντά σε μια μπαλκονόπορτα του μαγαζιού.
Μια ελκυστική κοπέλα με κατάξανθα μαλλιά και σμαραγδί μάτια μας πλησιάζει χαμογελώντας πλατιά.
BINABASA MO ANG
An unusual teenager's life
WerewolfAlex Hale: Ένα συνηθισμένο κορίτσι με χωρισμένους γονείς, που αποφασίζει να μετακομίσει για τις σπουδές της στο πατρικό της, στο Mystic Hills. Κατά την διάρκεια της διαμονής της εκεί, συναντά παλιούς, παιδικούς φίλους αλλά και γνωρίζει καινούριους...