Chapter 26

1.1K 108 0
                                    

Άρχισα να χαμογελάω σαν καθυστερημένη… Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και μέσα σε ένα σακίδιο ώμου έβαλα ένα σετ μακρυμάνικες πιτζάμες, εσώρουχα, φορτιστή, ένα τζιν σωλήνα, μια λευκή μακρυμάνικη μπλούζα με μια μαύρη στάμπα ενός λύκου και το κινητό μου.
Έβαλα ένα σκισμένο μπλε τζίν και μια γκρι φαρδιά μπλούζα με τα γκρι all star μου. Έβαλα τον Σάντοου για ύπνο αφήνοντας του τροφή και νερό και, κλείνοντας την πόρτα πίσω μου στο δωμάτιο κατέβηκα τις σκάλες βιαστικά.
Έπιασα τα μαλλιά μου μια αλογοουρά και άρπαξα την ομπρέλα δίπλα από την πόρτα. Πήρα τα κλειδιά μου και κλείδωσα την πόρτα βγαίνοντας από το σπίτι. Άνοιξα την ομπρέλα και, φορώντας το σακίδιο στον ώμο μου, βγήκα στην βροχή.

Καθώς ο Σκοτ με φιλούσε με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Ήρθε από πάνω μου αφήνοντας μου υγρά φιλιά στον λαιμό. Βγάζοντας του την μπλούζα, του έκανα νόημα να βγάλει και την δική μου. Το ίδιο και με το παντελόνι. Σταμάτησε να με φιλά και με κοίταξε στα μάτια.

Σ: Το θες σίγουρα; (είπε βαριανασαίνοντας.) 
Ε: Εσύ δεν έλεγες… πως σε 10 χρόνια από τώρα…. θα έχουμε μια κορούλα…γύρω στα 9-10… που θα μας μοιάζει; (προσπαθούσα να βρω τον ρυθμό της αναπνοής μου)
Σ: Χαχαχαχα, δηλαδή…το θες τόσο πολύ;
Ε: Ναι… 
Σ: Και… Δεν σε πειράζει που… είμαστε μόνο 20;
Ε: Όχι… Σε θέλω…Θέλω να είμαι μαζί σου…Για το υπόλοιπο της ζωής μου… Εντάξει;

Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό. «Σε θέλω» μου ψιθυρίζει στο αυτί. Περνάει τα χέρια του στην πλάτη μου ξεκουμπώνοντας το σουτιέν μου επιδέξια…

Την επόμενη μέρα ξυπνάω σκεπασμένη με ένα σεντόνι και μια κουβέρτα. Παρατηρώ τον χώρο γύρω μου. Γυρίζω το κεφάλι μου και αντικρίζω τον Σκοτ να κοιμάται με μισάνοιχτο στόμα. Τι γλυκός… Ξαφνικά, ασυναίσθητα, σηκώνω ελαφρά το σεντόνι και κοιτάω το σώμα μου. Γουρλώνω τα μάτια. Ξανασκεπάζομαι γρήγορα. 
Κοιτώ γύρω μου και ψάχνω απεγνωσμένα την τσάντα μου. Την εντοπίζω μετά από λίγο λίγα μέτρα αριστερά μου. Τεντώνομαι όσο πιο πολύ μπορώ για να την φτάσω. Μετά από συνεχής προσπάθειες την φτάνω και την τραβάω κοντά μου.
Βγάζω τα εσώρουχα από το εσωτερικό της και τα φοράω με γρήγορες κινήσεις. Μετά βγάζω το τζιν σωλήνα και την λευκή μπλούζα και τα φοράω βιαστικά.
Ρίχνω άλλη μια ματιά στον Σκοτ ο οποίος πεταρίζει τα βλέφαρα του προσπαθώντας να συνηθίσει τα μάτια του στο πρωινό «φως». Αν θεωρείται φως αυτό που προέρχεται από την συννεφιά.
Χαμογελάω στην ανάμνηση της χτεσινής νύχτας. Από την άλλη αγχώνομαι για τα αποτελέσματα ή τις συνέπειες που θα υπάρξουν μετά από αυτό.

An unusual teenager's lifeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن