Ν: Για πού το έβαλες;
Ε: Έλεος! Αυτό πρέπει να το σταματήσεις κάποια στιγμή!
Ν: Όχι μέχρι να μάθεις να είσαι «ετοιμοπόλεμη»!
Ε: Και σε τι θα μου χρειαστεί αυτό;
Ν: Σου είπα, πολλά συμβαίνουν εδώ… Τώρα για πού το έβαλες;
Ε: Θα πάω να κοιμηθώ στης Λυδίας σήμερα. Θα πάμε μαζί στην σχολή αύριο!
Ν: Οκ… Ε! Και όπως είπαμε! Φρόνημα με αυτόν τον Σκοτ!
Ε: Ντέρεκ, δεν είμαι και κανένα μωρό! Εξάλλου άλλη δουλειά δεν είχε αυτός, μαζί μου θα ασχολούταν!
Ν: Μπορεί να μην είσαι μωρό… Είσαι όμως ένα απροστάτευτο, 18χρονο κορίτσι που δεν διαχειρίζεται την δύναμη που παρέχει στον εαυτό της! Μια κούκλα είσαι! Εξάλλου, δεν τον πολύ-πάω αυτόν τον τύπο!
Ε: Ποια δύναμη; Τι μου λες εσύ τώρα; Και μια χαρά είναι το παιδί!
Ν: Τεσπα, άλλη ώρα… Πήγαινε, μικρή.
Ε: Βρε α στα διάλα. Του είπα και τον σκούντηξα πειρακτικά στον ώμο.
Φεύγοντας τον αγκάλιασα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο. Πήρα το σακ βουαγιάζ και κατέβηκα τις σκάλες.
Λ: Έτοιμη;
Ε: Μισό λεπτό.
Άνοιξα το συρτάρι στην κουζίνα και έβαλα στο τσαντάκι μου το πιστόλι και ένα κουτί με σφαίρες. Πήρα τα κλειδιά μου και βγήκαμε από το σπίτι αφήνοντας τον Ντέρεκ στο εσωτερικό και μπήκαμε στο αμάξι της κοπέλας πηγαίνοντας προς το σπίτι της.
Όταν φτάσαμε ένα μεγάλο σπίτι δέσποζε μπροστά μας. Είχε μεγάλη αυλή με καταπράσινο γρασίδι και πολλά φυτά –κυρίως τριαντάφυλλα. Βγήκαμε από το αμάξι και, καθώς προχωρούσαμε προς το σπίτι η Λυδία κλείδωσε το αμάξι.
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και αμέσως, η φίλη μου άρπαξε το τηλέφωνο και κάλεσε τα παιδιά.
Λ: Σε 10’ θα είναι όλοι εδώ!
Ε: Ωραία!
Λ: Πάμε πάνω να σου δείξω το δωμάτιο μου!
Πήγαμε και άφησα και το σακ βουαγιάζ δίπλα από την ντουλάπα της. Το δωμάτιο ήταν μοβ και λιλά και το διπλό κρεβάτι της ήταν ακριβώς στην μέση του δωματίου. Η ντουλάπα στα αριστερά της πόρτας και δεξιά της ήταν η ξύλινη βιβλιοθήκη της. Στον τοίχο δίπλα από την βιβλιοθήκη ήταν το, από ίδιο ξύλο, γραφείο της με την καρέκλα. Ράφια υπήρχαν πάνω από το κρεβάτι και δυο κομοδίνα στις άκρες τους.Το κουδούνι χτύπησε και η Λυδία πήγε να κατεβεί τις σκάλες.
KAMU SEDANG MEMBACA
An unusual teenager's life
Manusia SerigalaAlex Hale: Ένα συνηθισμένο κορίτσι με χωρισμένους γονείς, που αποφασίζει να μετακομίσει για τις σπουδές της στο πατρικό της, στο Mystic Hills. Κατά την διάρκεια της διαμονής της εκεί, συναντά παλιούς, παιδικούς φίλους αλλά και γνωρίζει καινούριους...