Chapter 29

1K 101 8
                                    

Λ: Άλεξ! Άλεξ ξύπνα! Άλεξ όνειρο είναι! (νοιώθω κάποιον να με ταρακουνάει από τους ώμους)
Ε: Τι;! Α… Λυδία…
Λ: Είσαι καλά;
Ε: Ναι… Νομίζω…
Λ: Εφιάλτης;
Ε: Ναι…
Λ: Τι είδες;
Ε: Ότι ήταν Παρασκευή βράδυ και ήμασταν στο δάσος για να πολεμήσουμε τον Peter –όπως θα κάνουμε σήμερα- και ότι χάναμε… Δεν μπορούσα να βοηθήσω κανέναν. Ήταν σαν να ήμουν ακινητοποιημένη. Κι εσύ ούρλιαζες –όπως κάνεις όταν πεθαίνει κάποιος-. Μετά ξαναβρήκα της δυνάμεις μου και πάλεψα με τον Peter αποδυναμώνοντας. Μετά κοίταξα και τους υπόλοιπους. Η αγέλη μας είχε μαζευτεί ενώ οι αντίπαλοι ήταν εξαφανισμένοι. Κοιτώντας τον Σκοτ του χαμογέλασα αλλά ένιωσα μια ανάσα δίπλα μου. Γύρισα και είδα τον Peter να χαμογελάει και ένιωθα κάτι κρύο στην κοιλιά μου. Κοίταξα κάτω και είδα ένα όπλο να με στοχεύει. Μετά άκουσα τον Peter που έλεγε «Πες αντίο στους φίλους σου και στο μωράκι σου, Βιολέτα» κι εγώ ούρλιαξα «όχι» και με πυροβόλησε.
Λ: Ίσως να σημαίνει κάτι αυτό…
Ε: Ίσως… (τρίβω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου) Τι ώρα είναι;
Λ: 12:30.
Ε: Α, νωρίς-νωρίς.
Λ: Χαχα, ναι… Πάμε κάτω; Πεινάω!
Ε: Χαχαχαχα, κι εγώ πεινάω. Πάμε.

Κατεβήκαμε στον κάτω όροφο. Η μαμά μου τηγάνιζε ομελέτα και πατάτες. Ο πατέρας μου καθόταν στο σαλόνι κι έπινε τον καφέ που του είχε μείνει διαβάζοντας μια εφημερίδα και ο Ντέρεκ, λογικά, θα ήταν στο δωμάτιο του.

Α: Καλώς τες! Σας πλάκωσε το στρώμα; Τι έγινε;
Λ: Χαχαχα, όχι κυρία Άννα!
Ε: Απλά είμαστε υπναρούδες.
Α: Το διαπίστωσα.
Ε: Είδα έναν εφιάλτη που σχετίζετε με το σημερινό βράδυ.

Η μαμά μου σταμάτησε και με κοίταξε άναυδη και ο μπαμπάς μου έκλεισε την εφημερίδα του και με κοιτούσε σοβαρός.

Α: Τι εφιάλτη;

Τους τα εξήγησα όλα αυτά και κοιτούσαν ο ένας τον άλλον προβληματισμένοι. Ο πατέρας μου αποφάσισε να πάρει τον Chris τηλέφωνο να του το πει και να το συζητήσουν.
Τελικά κατέληξαν στο ότι μπορεί να είναι όραμα ή ότι θα είναι σημάδι για το ότι πρέπει να προσέξουμε…

Η ώρα πήγε 20:30… Σε μισή ώρα θα φύγουμε. Άνοιξα την ντουλάπα μου. Αρχικά έβαλα πάνω από το εσώρουχο μου ένα αλεξίσφαιρο. Φόρεσα ένα μαύρο κολάν και μια μακρυμάνικη μπεζ μπλούζα ώστε να είμαι άνετη και να έχω ευκινησία. Έβαλα τα μαύρα all star μου και έπιασα τα μαλλιά μου μια αλογοουρά.
Πήρα μια ειδική ζώνη που έφτιαξα πριν λίγες ώρες και έβαλα στην δεξιά θήκη το πιστόλι μου και στην αριστερή μεριά της ζώνης έφτιαξα θήκες για σφαίρες. Φόρεσα το δερμάτινο, μαύρο σακάκι μου και πήρα το γκρι σακίδιο μου. Έβαλα μέσα είδη πρώτης ανάγκης, ένα μπουκάλι νερό, το κινητό μου και τα κλειδιά του σπιτιού.
Είχε πάει 20:55… Κατέβηκα τις σκάλες και τους είδα όλους έτοιμους.

An unusual teenager's lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang