Chapter 27

1.1K 113 5
                                    

Ν: Είσαι καλά; Τι έγινε τελικά;
Ε: Ντέρεκ… Είμαι… (προσπαθούσα να βρω τις λέξεις)
Ν: Είσαι ή δεν είσαι;
Ε: Ντέρεκ… Είμαι έγκυος!
Ν: Πλάκα κάνεις!
Ε: Όχιιιιιιιιιιι!!! (έτρεξα στην αγκαλιά του ενθουσιασμένη και εκείνος από το σοκ του άργησε λίγο να ανταποκριθεί)
Ν: Πρέπει να το πεις και στον Σκοτ.
Ε: Αχ, είμαι τόσο χαρούμενη!!
Ν: Το ξέρω, αγάπη μου. Κι εγώ.. Θα γίνω θείος (είπε με γυναικεία φωνή)
Ε: Χαχαχα! Θα τον πάρω τηλέφωνο!

Έβγαλα αμέσως το κινητό μου από την τσέπη μου και πληκτρολόγησα βιαστικά τον αριθμό του. Στο 5ο «μπιπ» ακούστηκε η γλυκιά φωνή του.

Σ: Ναι;
Ε: Αγάπη μου.
Σ: Τι κάνεις μωρό μου;
Ε: Θα σου τα πω από κοντά. Μπορείς σε κάνα τέταρτο να έρθεις από εδώ;
Σ: Ναι, αλλά γιατί;
Ε: Θα σου πω όταν έρθεις, σ’ αγαπάω. (του το κλείνω βιαστικά και παίρνω τηλ. Και την υπόλοιπη παρέα. Ευτυχώς ο Αχιλλέας έχει φύγει εδώ και 2 εβδομάδες και ησύχασε το κεφάλι μας)

Έβαλα γκρι κάλτσες, ένα σκέτο τζιν σωλήνα και ένα γκρι πλεκτό πουλόβερ (εικόνα 1). Άφησα τα μαλλιά μου στο φυσικό τους ίσιο και έβαλα μια στρώση μάσκαρα σε κάθε βλεφαρίδα.
Κατέβηκα στο σαλόνι και είδα τον Ντέρεκ να φοράει ένα σκούρο μπλε τζιν, ένα γκρι φούτερ και μαύρα all star (εικόνα 2) και ήταν ξαπλωμένος στον καναπέ. Μόλις έκατσα χτύπησε το κουδούνι και πήγα να σηκωθώ, αλλά ο Ντέρεκ με σταμάτησε και μου έκανε νόημα ότι θα πάει αυτός.

Άλλισον: Α, γεια σου Ντέρεκ. Λοιπόν, τι ήταν τόσο σημαντικό που ήθελες να μας πεις, Άλεξ;
Ν: Καθίστε να μαζευτούμε όλοι και θα σας πει.
Λ: Τόσο σημαντικό πια;
Ν: Περισσότερο απ’ όσο φαντάζεσαι.
Στεφ: Χμμ… Άντε να δούμε…

Μετά από 5 λεπτά είχαν έρθει και τα αγόρια. Εγώ καθόμουν στην αγκαλιά του Ντέρεκ, ώστε να έχω πρόσβαση με όλα τα πρόσωπα των άλλων.

Στάιλς: Λοιπόν…;
Ε: Λοιπόν… (ξεφυσάω)
Στεφ: Σιγά ρε ‘συ… Λες και θες να μας ανακοινώσεις πως είσαι έγκυος κάνεις! (την κοιτάνε όλοι με γουρλωμένα μάτια κάνοντας την να μαζευτεί στην θέση της και μετά κοιτάνε εμένα που χαμογελάω διακριτικά)
Σκοτ:…. Ω, Θεέ μου…
Λ: ΑΛΕΞ;
Ε: Ναι, παιδιά! ΝΑΙ!
Άλλισον: Αυτό είναι εκπληκτικό!!!! (ήρθε και με αγκάλιασε ενθουσιασμένη όπως και η Λυδία)
Ε: Το ξερώ!!
Άιζακ: Σκοτ, φίλε. Συγχαρητήρια!!
Στάιλς: Ναι ρε μαλάκα!! Θα γίνεις χαζομπαμπάς!!
Σκοτ: Πραγματικά… Τα έχω χάσει… (λέει ξεπερνώντας το σοκ)

An unusual teenager's lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora