Έχει περάσει 1,5 μήνας από την πρόταση γάμου του Σκοτ και έχουμε κανονίσει την ημερομηνία γάμου, η οποία είναι στις 15 Ιουνίου στις 18:00 το απόγευμα, στην τοπική εκκλησία της περιοχής. Την δεξίωση αποφασίσαμε να την κάνουμε στο σπίτι μου, αφού δεν θα καλέσουμε πολύ κόσμο.
Σήμερα θα βγω με την Λυδία και την Άλλισον για να ψωνίσουμε, εγώ το νυφικό μου και τα κορίτσια τα φορέματα τους, την τούρτα και τις προσκλήσεις.
Ο Μάιος σήμερα έχει 24. Σε 22 μέρες θα είμαστε νόμιμα ανδρόγυνο. Μεγαλώνω… Από την μια είναι καλό, από την άλλη η αγνότητα της ηλικίας μου εξαφανίζεται και αναλαμβάνω μεγαλύτερες ευθύνες.
Αποφασίσαμε με την Λυδία, την Άλλισον και τον Στάιλς να πιάσουμε δουλειά σε ένα αρχιτεκτονικό γραφείο μια πόλη μακριά –ουσιαστικά 10 λεπτά με το αυτοκίνητο- και μας δέχτηκαν αμέσως. Ο Σκοτ και ο Άιζακ είναι, προς το παρόν, βοηθοί σε ένα μικροβιολογίο στην πόλη μας και η Στεφ με τον Όλιβερ έχουν πάει για μεταπτυχιακά στην Νέα Υόρκη και θα γυρίσουν σε 1,5 χρόνο. Θα μου λείψουν πολύ αλλά είπαν ότι θα έρθουν και στον γάμο, και για διακοπές.Α: Άλεξ! Τα κορίτσια ήρθαν!
Ε: Έρχομαι!Κοιτάζομαι μια φορά στον καθρέφτη και το μάτι μου πάει κατευθείαν στην κοιλιά μου. Έχει μεγαλώσει αρκετά. Πήγα πριν μια εβδομάδα στον γυναικολόγο και μου είπε πως, κατά 80% είναι κοριτσάκι. Πόσο χαίρομαι!
Ε: Γεια σου αγάπη μου! Πως είσαι σήμερα; (είπα χαϊδεύοντας την κοιλιά μου) Η μαμά θα πάει βόλτα με την θεία Άλλισον και την θεία Λυδία! Θα αγοράσει νυφικό για τον γάμο με τον μπαμπά. Και σε 4 μήνες θα σε έχω στην αγκαλιά μου, ομορφούλα μου. Σ’ αγαπάω πολύ. (μονολόγησα)
Άρπαξα την τσάντα μου και, φορώντας το δερμάτινο τζάκετ μου, κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες.
Λ: Άντε! Που ήσουν;
Ε: Είχα μια συζήτηση με την κόρη μου.
Άλλισον: Ά, έτσι.
Ε: Ναι… (της έκλεισα το μάτι και φίλησα την μαμά μου πριν φύγουμε)Φτάσαμε στο πολυαγαπημένο εμπορικό των κοριτσιών. Αμέσως κατευθυνθήκαμε σε ένα κατάστημα με νυφικά. Η πωλήτριες μας εξυπηρέτησαν εύθυμα μέχρι που βρήκα το κατάλληλο νυφικό για εμένα.
Όταν ψώνισαν και τα κορίτσια τα δικά του φορέματα φύγαμε φουριόζες για την τούρτα και τα προσκλητήρια. Αφού τα κανονίσαμε κι αυτά πήγαμε να φάμε κάτι στο γνωστό φαστφουντάδικο. Το καλό με τον μεταβολισμό μας είναι ότι όλες τρώμε όσο θέλουμε και δεν φαίνεται να παχαίνουμε. Και γαμώ τους μεταβολισμούς emoticon sunglasses .
KAMU SEDANG MEMBACA
An unusual teenager's life
Manusia SerigalaAlex Hale: Ένα συνηθισμένο κορίτσι με χωρισμένους γονείς, που αποφασίζει να μετακομίσει για τις σπουδές της στο πατρικό της, στο Mystic Hills. Κατά την διάρκεια της διαμονής της εκεί, συναντά παλιούς, παιδικούς φίλους αλλά και γνωρίζει καινούριους...