∆7∆

968 66 105
                                    

Yazar Notu: Size bol bol olaylı bir bölüm getirdim. Bölüm tamamıyla Dramione! Umarım hoşunuza gider. Yorum yapmayı unutmayın! Yorumların sayısı arttıkça daha sık bölüm atasım geliyor! İyi okumalar! <3

-----------------------------------------

Bölüm Şarkısı: Lauren Jauregui - Expectations 



Gözlerimi, yüzüme vuran güneşin verdiği rahatsızlıkla açtığımda, yüzümü buruşturmuştum.

Yavaşça kendime gelirken, farkettiğim şey yanaklarımın kızarmasına neden olmuştu. 

Draco sırt üstü uzanıyorken, ben onun göğsüne kafamı koymuş ve tek elimi karnına sarmıştım. Bu da yetmezmiş gibi tek bacağımı onun üzerine atmış haldeydim. Draco tek eliyle bana sarılır, diğer eliyle göğsümdeki elimi tutarken, bana sarılan eli yanağımı okşuyordu. 

Kulaklarıma kadar yayılan kızarıklığı hissettiğimde, rahatsızlıkla kıpırdandım. Bu hareketlenme Draco'nun bir esnemeyle kendine gelmesine neden olurken, hızla gözlerimi kapattım ve hala uykudaymış gibi davrandım.

Göğsüne uzanmış olduğum genç adamın kıpırdadığını hissediyordum. Nefesinin yüzüme vurduğunu hissettiğimde, bulunduğumuz pozisyonu gördüğünü anlamıştım.

Birden bana sarılan elinin yanağımı okşadığını hissettiğimde, kalbimin kulaklarımda attığını hissediyordum, genç adam ise derin bir nefes vermişti.

"Kahretsin." diye fısıldadığında neler olduğunu anlamamıştım.

Yavaşça gerileyip, kafamı göğsünden çekti ve yatıma koydu. Doğrulup yataktan kalkmaya hazırlanırken, vücudunun üzerinde duran bacağım onu engellemişti. Saniyeler sonra bacağımı tutuğunu ve okşayarak yatağa bıraktığını hissettiğimde, nefeslerim düzensizleşmişti. 

Bacak aramdaki kan akışının değiştiğini hissediyordum. Heyecan her yerime hücum ederken , kızarmamış olmayı umuyordum. 

Genç adam yataktan kalktıktan sonra uzun sürmüş sessizlik, yanağımda kayarak gezinen parmak uçlarını hissetmemle kesilmişti. Parmaklar yanağımdan elmacık kemiklerime oradan da çeneme giderken, hızla geri çekilmişlerdi. 

Bedenimden geçen ürperti, genç adamın odadan çıktığını belirten kapı sesiyle sonlanırken, kalp atışlarım hala normalleşmemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bedenimden geçen ürperti, genç adamın odadan çıktığını belirten kapı sesiyle sonlanırken, kalp atışlarım hala normalleşmemişti.

Yatakta oturur pozisyona geçtim ve dizlerimi kendime çektim.

Tanrım, bana neler oluyordu böyle?

Ondan kurtulmak istemem gerekiyordu, onun dokunuşlarıyla heyecanlanmam değil!

***

"Benim onlara bu savaşı kazandıracak planı yapabileceğimi onlara ne düşündürtüyor?" dedim Draco'nun yaptığı sandviçten kocaman bir ısırık alırken.

Hostage || DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin