Yazar Notu: Lütfen artık daha fazla yorum yapın... Geri dönüş alamayınca yazma hevesim baltalanıyor...
-------------------------
Bölüm Şarkısı: Billie Eilish - Ocean Eyes
"Granger?"
Beni yüzlerce kere dürten Draco'ya karşı gözlerimi devirdim. Sonunda gözlerimi açacak gücü bulduğumda yatağımın yanına çökmüş ve beni dürten gri-mavilerle göz göze geldim.
"Tanrı aşkına Granger! Kış uykusuna mı yattın? Yarım saattir sana sesleniyorum."
Gözlerimi devirdim ve karnımdaki elini sertçe ittirdim. Yaptığım harekete karşılık kaşlarını sertçe çatar ve çenesini sıkarken, ben sertçe yutkunmuştum. Hızla ayağa kalkmış ve benim üzerime çökmüşken, ben kocaman açılmış gözlerle ona bakıyordum.
"Sanırım seni uyarmalıyım bulanık," dedi ellerimi bileklerimden tutup yatağın başlığına sanitlerken. Kendini bana bastırdığında, rahatsızlıkla kıpırdandım. "Bana dokunamazsın. Sadece ben sana dokunabilirim."
Kaşlarımı çattım ve içimden fırlayan Gryffindor cesaretine saniyeler sonra küfredeceğimi bilmeyerek sırıttım ve bacaklarımı hızla beline doladım. Bana şaşkın gözlerle bakarak böyle bir hamle beklemediğini ortaya sererken, ben tırnaklarımı tahrik edici bir şekilde kol kaslarında gezdirmekle meşguldüm.
"Karşındakinin kim olduğunu unutuyorsun Malfoy," dedim sırıtarak yüzümü onunkine yaklaştırırken. "Ben kontrol edilmem, ederim."
Draco'nun gözlerinin anlık olarak karardığını ve zorlukla yutkunduğunu görmemle hafifçe irkilsem de bozuntuya vermedim. Bir süre gözlerini gözlerimde tuttuktan sonra, gözlerini kaçırarak sessiz yenilgisini kabul eden Malfoy, içten içe kahkahalar atmama sebep olmuştu. Bacaklarımı çözdüm ve üzerimden kalkmasına izin verdim.
İkimiz de doğrulduğumuzda, Draco ensesini kaşımış ve sırıtmıştı.
"Açlıktan çürümemen için kahvaltı etmeni önerecektim fakat düşündüm de," dedi gözlerini meydan okurcasına benimkilere dikerken. "Açlıktan çürüsen daha iyi olacak."
•§•§•§•§•
"Piç kurusu..."
"Seni duydum!"
Alt kattan bana seslenen Malfoy'un keyifli sesini duymamla daha da sinirlendiğimi hissetmiştim. Karnımın gurultularının dışarıdan bile duyulduğundan eminken, odanın etrafını aramaya başladım. Kenarda bir yerde kalmış ya da unutulmuş bir parça ekmeğe bile karşı çıkamayacak haldeydim.
Çekmeceleri teker teker açarken, ortalığı ne kadar dağıttığımın farkında bile değildim. Yerler kayıt parçaları ve çeşitli dosyalarla dolup taşışken, ben hala çekmeceleri talan etmeye devam ediyordum.
Lakin elimi attığım çekmeceyle birlikte duraksadım.
Çekmece kilitliydi.
Kaşlarımı çattım ve etrafıma bakındım. Emindim ki işime yarayacak bir şey bulabilirdim. Gözüme çarpan ailemi hızla kavradım, ve çekmecenin kenarına soktum. Kalemi sağa doğru ittirirken, elimin gerçekten acımakta olduğunu farkedemeyecek kadar kararlıydım.
Çekmece büyük bir gürültüyle açılırken, ben dudağımı ısırmış ve Malfoy'un bunu duymamış olmasını ummuştum.
Açılan çekmecenin içinde, bir zarf dışında hiçbir şey yoktu.
Kaşlarımı çattım ve zarfa uzandım.
Üzerinde Malfoy amblemi bulunan zarf oldukça eski görünüyordu. Eski ve yıpranmış. Zarfı elimde evirip çevirirken, bir yazı bulmaya çalışıyordum. Merakımın kabarmasına sebep olan şey ise, gördüğüm yazı olmuştu.
Aptal, İğrenç, Kötü, Küçük Hamamböceği'nden; Çağın En Zeki Cadısı'na...
Zarfı açmak adına harekete geçtiğimde, ellerim titriyordu. Heyecanım sebebiyle açamadığım zarfı, ortadan ikiye yırtarak açarken, kapının açılmasıyla öylece kalakalmıştım.
"Ah, Granger bu odanın hali ne böyle-"
Malfoy elimde tuttuğum zarfı gördüğünde sustu. Gözlerinde yer alan tek şey korkuyken, çenesinin kasıldığını görmüştüm. Gözleri elimdeki zarfta uzun bir süre oyalanmış, ardından yerde ortadan ikiye kırılmış kalemde ve zor kullanılarak açılmış olduğu bariz olan çekmecede gezinmişti.
Kaşları sinirle çatıldığında, yutkundum.
"Seni bağlamam gerektiğini biliyordum." dediğinde, bir çığlık kopardım.
---------------------------
Lütfen artık daha fazla yorum gelsin... <3
<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostage || Dramione
Random"Sana karşı duyduğum şeyin ne olduğunu bilmiyorum, Granger." dedi, dudaklarını boynuma yaklaştırır ve tenimi küçük öpücüklerle ödüllendirirken. "Bildiğim tek bir şey varsa, o da tek istediğimin sen olduğu. Bu yüzden seni tutmama izin ver," dedi, asa...