31.12.20
[istek bölümüdür. {1.}]
Partneri, Ateez onu aldattıktan sonra bunu öğrendiğinde part2;
[64. bölümün 2. partıdır.]
[ 𝙶𝚁𝙰𝙽𝙳𝚂𝙾𝙽 - 𝙳𝙰𝚁𝙺𝚂𝙸𝙳𝙴 ]
0:35 ━❍──────── -3:15
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
ඞ senin, onu Hwa ile konuşurken yakaladığın günün üzerinden 1 hafta geçti.
ඞ arayarak ya da mesaj atarak, veya iş yerine / okuluna defalarca gelerek seninle konuşmaya çalıştı ancak onu görmezden gelmeye devam ettin.
ඞ üyeler senden onun adına özür dileseler bile kabul etmedin, onların bir suçu yoktu ve zaten Hwa ona yeteri kadar nutuk çekmişti.
ඞ bir gün, sen evine yeni giriş yaptığında, arkandan hızla eve girdiğini ve kapıyı kapattığı gibi seni kapıya yasladığını hissettin.
ඞ sanki son kezmiş gibi, sanki yıllardır seni görmemiş gibi sıkıca sarılıyordu.
ඞ başı boynuna gömülüyken zaten boğuk çıkan sesi ağlamaları ve hıçkırıkları arasından daha da boğuk çıkmaya başlarken sana olayları anlattı.
ඞ o sürtükle ileri gitmediğini, sadece iğrenç dudaklarını öptüğünü söyledi.
ඞ ona inanmak istedin ama sinirin aşkının önüne geçiyordu.
ඞ onu sende özledin, sende bu berbat haline dayanamıyorsun ancak ondan birkaç gün düşünmen için izin istedin.
ඞ yanaklarına kelebek öpücükler bırakıp yurda dönerken seni tekrar kazanmadan bu dünya'dan göçmeyeceğini bağırdı.