27.11.20
Partnerini, kendi odasında, uygunsuz (?) bir anda yakalayan Ateez;
[ 𝙶𝙷𝙾𝚂𝚃𝙴𝙼𝙰𝙽𝙴 𝙸 𝙳𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙵 𝙷𝙰𝚃𝚆 𝚈𝙾𝚄 ]
0:35 ━❍──────── -1:43
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
|°| sen onun yanında bir miktar fazla utangaçsın.
|°|ve o senin özel alanına birden giriş yaptı.
|°|senin, onların yurdunda kaldığın 2 günde Hongjoong'un kaldığı odada uyumana karar vermişlerdi ve - başta Hwa ve sevgilin Joong olmak üzere - diğer üyelere önemli bir uyarı çekmişlerdi.
|°|ancak sevgilin, sen 1 gün önce sırt çantanla salonda onun nutuklarını dinlerken söylediği bütün tehtidkar sözlerine tezat odaya daldı.
|°|şortun ve yarım tişörtünle müzik dinliyordun, arkan kapıya dönük.
|°|içeri hızla girdiğinde gözleri kaymış olabilir...
|°|hala olduğun yerde ritim tutarken ve şarkıyı mırıldanırken, sana belli etmeden çıkmalı mıydı, yoksa onu farketmeni beklemeli miydi diye düşünüyor.
|°|şortunu biraz daha yukarı çektiğinde ve hatların iyice meydana çıktığında duyabilmen için kapıyı tıklattı ama sen hala telefonunla uğraşıyordun.
|°|duymayacağını anladığında kapıyı kapatıp arkandan sana sarılırken onu hissettin.
|°|kulaklığının tekini çıkarırken konuştu.
|°|"ne yani? beni duyabilmen için böyle şeyler mi yapmam gerek?"