18.12.20
[istek bölümüdür. {1.}]
Partneri, kaçtığı eve, 1 ay sonra kendi rızası ile, hamile olduğu için döndüğünde yandere / mafya Ateez;
[tekrar başa döndük. - _-]
[bölümü ağlayarak yazdım, yazım yanlışlarını siktiredin.]
[ 𝙶𝙷𝙾𝚂𝚃𝙴𝙼𝙰𝙽𝙴 + 𝙿𝙰𝚁𝚅𝟶 - 𝚃𝙾 𝚆𝙷𝙾𝙼 𝙸𝚃 𝙼𝙰𝚈 𝙲𝙾𝙽𝙲𝙴𝚁𝙽 ]
0:35 ━❍──────── -2:25
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
⭒×⭑kanlanmış gözleri ile kapıyı açtığında beklediği son kişi bile değildin.
⭒×⭑ sapını sıkıca tuttuğun siyah bavulun yanında, başın yere eğik ve hafif belli olan karnın...
⭒×⭑ bir şey yapmadı, azarlamadı ya da ner'de olduğunu sorgulamadı. seni kaçtığın gün bulabileceğini biliyordu. ancak ölü bulunduğun haberini aldığında.
⭒×⭑en yakın arkadaşın Kore'nin ünlü bir hastanesinde çalışırdı, sahte raporlar ve sahte bir mezar pekte zor değil.
⭒×⭑ ancak o kararlıydı, senin cesedini tam olarak görmeden öldüğüne inanmazdı.
⭒×⭑ ve şimdi karşısında, hafif çıkık göbeği ile biricik eşi duruyor.
⭒×⭑ bakışlarını hafifçe yukarı çıkardın. biraz daha zorlasa gözlerinden kanlar akacak gibi duruyordu.
⭒×⭑ ayrıca, Kim Hongjoong'u ilk kez ağlarken görüyordun.
⭒×⭑ karnına zarar vermeden hızla seni kendine çekti, boynuna gömülü başı yüzünden boğukça gelen ağlayış ve hıçkırık sesleri kulağına dolarken kolları sıkıca bedenini sarıyordu.
⭒×⭑ anlamıştı, hamile olduğunu anlamıştı.
⭒×⭑ bedenini içeri çekerken tek eli bavulunu da aldı.
⭒×⭑ bundan sonra gözünün önünden ayrılmadığından emin oldu.
⭒×⭑ konuşmasına gerek yok, hareketleri her şeyi açıklıyordu.