24.12.20
[istek bölümüdür. {1.}]
Partneri, Ateez onu aldattıktan sonra bunu öğrendiğinde;
[bazılarını aldattığı anda yapmaya çalışacağım. 4-4 olacak. umarım senin içinde sorun olmaz...]
[ayrıca isteğe dahil değil ancak part2'sini de yazmayı düşünüyorum. yinede yorumlarınızı bekliyor olacağım.]
[ayrıca çok fazla üzücü yapmamaya çalışacağım. :) ]
[ 𝙼𝙸𝙻𝙴𝚈 𝙲𝚈𝚁𝚄𝚂 - 𝚃𝚆𝙸𝙽𝙺𝙻𝙴 𝚂𝙾𝙽𝙶 ]
0:35 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
•. ¸ ¸. • uzun bir süredir donuk olduğunu farkettin.
•. ¸ ¸. • senin yanında iyi gibi görünmeye çalışıyor, ancak gülümsemesi anında yüzünde donuyordu.
•. ¸ ¸. • senin, onun hayatına girmiş en iyi kadın olduğunu biliyordu. bundan pişmanlık duyuyordu.
•. ¸ ¸. • bunu, ondan öğrendin diyebiliriz.
•. ¸ ¸. • senin gibi üyelerde onun bu donukluğunun farkındalardı ve ikinizinde yurtta olduğu bir gün - sen mutfakta yemek hazırlarken - Hwa, onu konuşmak için odasına çağırdı.
•. ¸ ¸. • Hongjoong, oldukça stresli olduğu bir gün, sarhoşken yaptığı kaçamağı Hwa'ya anlatırken, onları, yemeğe çağırmak için odaya gelirken duydun.
•. ¸ ¸. • elin kapı kolunun üzerinde kalmış, donmuş gibiydin. aralık kapıdan başının yere eğik olduğunu ve Hwa'nın - sen yurtta olmasan daha çok bağırmak istese de - kısık sesle yaptığı sert uyarıları dinlemesini izledin.
•. ¸ ¸. • ve Yunho sana "iyi misin?" diye seslendiğinde, aralık kapının önünde şokla duran seni gördü.
•. ¸ ¸. • gerçekten, yıkılmış görünüyordun.
•. ¸ ¸. • Hwa hızla ayağa kalksa bile inci tanelerin bir dolu şiddeti ile yanaklarını terkederken yemeğin soğumadan yenmesi gerektiğini söyledin.