02.01.21
Partnerine elini kaldırdığında Ateez;[bir John, Judas, James ve Thomas eksik.]
[ 𝙶𝚁𝙰𝙽𝙳𝚂𝙾𝙽 - 𝚂𝚃𝙸𝙲𝙺 𝚄𝙿 ]
0:35 ━❍──────── -3:09
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
𓆙 çıkmaya başladığınızdan beri yaptığınız en büyük kavga olabilirdi.
𓆙 oldukça yorgundu, evet, ama bu neredeyse 1 ay önceden söz verdiği buluşmanızı ekebileceği anlamına gelmezdi.
𓆙 ki bu, sizin yıldönümünüzse.
𓆙 sen her ne kadar alttan almaya çalışsanda bütün yorgunluğunu ve stresini senden çıkarmak istiyormuş gibi bağırmaya devam ediyordu.
𓆙 kavgayı en azından bitirmek ve yalnız kalmak için odana doğru ilerledin.
𓆙 ancak kolundan tutulup çekilmenle ve yanağında hissettiğin sızıyla başın yana düştü.
𓆙 kolundaki eli o an senden yavaşça çekilirken sağa dönen başınla saçların yüzüne savruldu. gözyaşların düşerken saçlarını da ıslatıyordu.
𓆙 gözlerinin dolduğunu ve kekelemeye başladığını duydun. dudakları titriyordu.
𓆙 başını hafifçe kaldırdın, gözlerin hala yerdeyken odana ilerledin.
𓆙 sabah hafif morarmış olan yanağınla uyandığında bedenini boğacak derecede sıkıca sarılan Hong ile karşılaştın.
𓆙 göz çevresi kızarıktı, hafif bir uykuda gibi duruyordu ve elleri sıkıca sırtına tutunuyordu.
𓆙 kollarını çekmeye çalıştın. başı göğsündeydi, sarılışını daha da sıktı.
𓆙 "lütfen... özür dilerim, lütfen gitme."
𓆙 önümüzdeki 3 hafta onu affettiğini söylesen bile seni şımartmaya ve özür dilemeye devam etti.