03.02.21
[istek bölümüdür. {1.}]
[ben bir şeyler yaptım...]
Mental olarak kötü bir dönemden geçtiğinde, partnerini rahatlatmaya çalışırken Ateez;
[ 𝙰𝚃𝙴𝙴𝚉 - 𝚆𝙰𝚅𝙴 ]
0:35 ━❍──────── -2:49
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
𓆸 sadece en yakın arkadaşın ile girdiğin büyük çaplı kavga sonucunda kendini bomboş hissettiğini biliyor ki, buna da çok şaşırıyor çünkü siz ikiniz birer kız kardeş gibiydiniz.
𓆸 ancak Hongjoong haklı ve haksız olan tarafı biliyor - ki, sevgilisi olduğun için değil, burada haklı taraf sensin - tamamıyla arkanda.
𓆸 en sevdiğin yemeği ve favori içeceğini - ona göre - beceriksizce yapmaya çalışıyor. çünkü bunun, basit bir telefon görüşmesi ile yapılan siparişlerden daha romantik ve senin, kendini daha iyi ayrıca da daha mutlu hissetmeni sağlayacağını biliyor.
𓆸 yani, sen kalp kırıcı bir kavgada yenik düşsen bile, Kim Hongjoong daima arkanda olduğunu göstermeye çalışıyor.
𓆸 “bebeğim biraz masaj ister mi? belki omuzlarına ya da seni rahatlatacak ise saçlarını okşayabilirim.”
𓆸 “evet, her insanın böyle kötü dönemleri olur ancak senin yanında sevgilin Joong var! mutsuz olman benim kalbimi kırıyor.”
𓆸 “beraber dışarıya çıkıp temiz hava almak ister misin? ya da sadece senin için gidip birkaç atıştırmalık alabilirim ayrıca belki de sadece evde kalıp sarılarak güzel bir film izleriz ve bu sayede kafan dağılmış olur.”