03.12. 20
[istek bölümüdür. {2.}]
Partnerine - kendini savunması için - dövüş sanatlarını öğreten yandere / mafya Ateez;
[ 𝙶𝙷𝙾𝚂𝚃𝙴𝙼𝙰𝙽𝙴 - 𝚅𝙴𝙽𝙾𝙼 ]
0:35 ━❍──────── -1:32
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
𝐕𝐎𝐋𝐔𝐌𝐄: ▁▂▃▄▅▆▇ 𝟏𝟎𝟎%kim hongjoong;
〔〕tek eli belini sıkıca kavrarken ayaklarının duruşunu ayarlıyor.
〔〕şimdilik - sana zarar gelmemesi için - sağ eline küçük bir tahta bıçak verdi.
〔〕"çok fazla parmak uçlarınla tutmayacaksın ancak çok fazla da avuç içinde durmayacak. ağırlık, işaret ve orta parmağında olacak. baş parmağınla yükü çok fazla almayacaksın ancak %50 yük oraya da gitmeli.* "
〔〕pür dikkat, nefesi kulağına çarpan çocuğu dinliyorsun ancak o, sana bu kadar yakınken odaklanmak biraz zordu.
〔〕"bıçağı fırlatırken, orta ve işaret parmağını çok germemen gerekiyor. iki parmağında ileriye doğru açılacak. hayır, baş parmak sabit. sadece çok acemisin. düzeleciğine eminim.** "
〔〕elinden fırlattığın bıçak, sadece 1-2 metre ötene düştüğünde büzdüğün dudaklarını kısaca öptü.
〔〕elinden aldığı tahta bıçağı büyük bir profesyonellikle parmaklarının arasından geçirdi ve doğru tutuşu sana gösterirken önündeki tahta engellere doğru hızlıca fırlattı.
〔〕insan figüründeki tahta engelin tam olarak kalp kısmına giren bıçak ile ağzından küçük bir 'woah' çıktı.
〔〕"ve eğer karşındakini daha kısa bir sürede etkisiz hale getirmek istiyorsan, bunu çok hızlı yapmak zorundasın."